Tikkurilalta uutta puulattioille – Pontti Puulattiamaali ja Pontti Puulattialakka

Pontti Puulattiamaalin tavallisia lattiamaaleja täyteläisempi ja jäntevämpi koostumus on kehitetty puulle sen erityistarpeet huomioiden. Kaunis puolihimmeä pinta sopii niin klassiseen kuin moderniinkin sisustukseen, eikä se kellastu vaaleissakaan sävyissä. Pontti Puulattiamaali tasoittuu kauniisti ja pinta kestää aikaa ja askelia.

Pontti Puulattiamaali on markkinoiden ensimmäinen Joutsenmerkitty puulattiamaali. Se tarkoittaa, että Pontti on paitsi ympäristölle ja käyttäjälle turvallinen, niin myös kestävä maali.

Kuultavaa pintaa puulattialle Pontti Puulattialakalla

Pontti Puulattialakka on kestävä, helppokäyttöinen siveltävä lakka kotien ja loma-asuntojen puulattioille ja -portaille. Se kuivuu nopeasti ja on mietohajuinen. Tuotetta voi käyttää sävytettynä pienillä pinnoilla kuten porrasaskelmissa ja kynnyksissä. Jos halutaan sävyttää isoja pintoja kuten lattioita, kannattaa lakan alla käyttää Parketti -Ässä Petsiä.

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi