Tikkurilan hallitus päätti osingon toisen erän maksamisesta

29.10.2019 klo 9.05 (CET+1)

Tikkurilan hallitus päätti osingon toisen erän maksamisesta

Tikkurila Oyj:n hallitus on päättänyt osingon toisen erän, 0,165 euroa osakkeelta, maksamisesta 11.4.2019 järjestetyn varsinaisen yhtiökokouksen tekemän päätöksen perusteella. Osinko maksetaan osakkeenomistajalle, joka on osingonmaksun täsmäytyspäivänä 30.10.2019 merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon. Osingon maksupäivä on 6.11.2019.

Tämän osingonmaksun jälkeen Tikkurila on jakanut yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti osinkoa yhteensä 0,33 osakkeelta vuonna 2019.

Tapio Pesola
Director, Communications & IR
Puh. +358 44 373 4693, ir@tikkurila.com

JAKELU:
Tiedotusvälineet
tikkurilagroup.com/fi

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi