Tikkurilan Kivitex Brick House Paint -tiilitalomaali uudistaa vanhan tiilijulkisivun

PPG Tikkurila tarjoaa laajan valikoiman tuotteita ulkomaalauskaudelle niin uudis- kuin huoltokäsittelyyn. Uutuustuote Kivitex Brick House Paint -tiilitalomaalilla voidaan syventää tai vaihtaa tiilen omaa väriä, muuttamatta tiilen alkuperäistä rakennetta tai sen ominaisuuksia.

Kivitex Brick House Paint on täyshimmeä, vesiohenteinen, silikaattimaali tiilijulkisivuille. Maali on helppokäyttöinen ja se tekee pinnasta tasaisen kauniin. Tikkurilan Tiilitalot -värikartan 20 harmonista väriä on suunniteltu syventämään tai vaihtamaan tiilen omaa väriä.

Oikein valittu pintakäsittely ja värinvaihto nostavat rakennuksen arvoa sekä tuovat viihtyvyyttä asuinympäristöön.

Lisäsuojaa UV-säteilyä ja sadetta vastaan

Kivitex Brick House Paint tarttuu hyvin alustaan ja antaa lisäsuojaa UV-säteilyä sekä sadetta vastaan. Tiilitalomaalilla käsitelty pinta läpäisee vesihöyryä, sopii eri tiilityypeille ja soveltuu poltettujen savitiili- sekä kalkkihiekkatiilijulkisivujen maalaukseen. Kivitex Brick House Paint kuuluu rakennusmateriaalien päästöluokkaan M1.

Pakkauskoko ja sävytys

Tuotetta saa 0,9 litran, 2,7 litran, 9 litran ja 18 litran pakkauksissa. SSA-perusmaali voidaan käyttää sellaisenaan tai sävyttää Tikkurilan Tiilitalot -värikartan sävyihin. SSC-perusmaali on aina sävytettävä.

Kivitex Brick House Paint -tiilitalomaalia on saatavilla keväästä lähtien Tikkurilan jälleenmyyjiltä; maali- ja rautakaupoista: www.tikkurila.fi/kauppahaku.

Voit ladata valokuvia osoitteesta https://bit.ly/4deJeXS

Tuotesivu: https://tikkurila.fi/tuotteet/kivitex-brick-house-paint

Tikkurilan Maalilinja
Puh. 020 191 2002

S-posti: paints.maalausneuvonta(at)tikkurila.com

PPG Tikkurila syntyi vuonna 2021, kun Tikkurila yhdistyi PPG:n kanssa. Juuremme ulottuvat kuitenkin aina vuoteen 1862, jolloin Tikkurila perustettiin. Alun perin pienenä öljynpuristamona aloittaneesta yrityksestämme kasvoi aikojen kuluessa johtava pohjoismainen maalialan yritys.