Tikkurilan nimitystoimikunnan kokoonpano

13.6.2017 klo 15.00 (CET+1)

Tikkurilan nimitystoimikunnan kokoonpano

Tikkurila Oyj:n kolme suurinta 31.5.2017 osakasluetteloon rekisteröityä osakkeenomistajaa ovat nimenneet edustajansa Tikkurilan nimitystoimikuntaan. Nimitystoimikunnan jäsenet ovat:

• Annika Paasikivi, Chief Operating Officer, Oras Invest Oy
  • Reima Rytsölä, varatoimitusjohtaja, sijoitukset, Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma
  • Mikko Mursula, sijoitusjohtaja, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen
  • Jari Paasikivi, hallituksen puheenjohtaja, Tikkurila Oyj (nimitystoimikunnan asiantuntijajäsen)

Nimitystoimikunta valitsee keskuudestaan puheenjohtajan järjestäytymiskokouksessaan.

Tikkurilan osakkeenomistajista tai osakkeenomistajien edustajista koostuvan nimitystoimikunnan tehtävänä on valmistella ja esitellä seuraavalle varsinaiselle yhtiökokoukselle tehtävä ehdotus hallituksen puheenjohtajaksi, varapuheenjohtajaksi ja jäseniksi sekä näiden palkkioiksi. Nimitystoimikuntaan nimetään kolmen suurimman osakkeenomistajan edustajat, minkä lisäksi yhtiön hallituksen puheenjohtaja toimii nimitystoimikunnan asiantuntijajäsenenä.

Antti Kiuru, lakiasiainjohtaja

Antti Kiuru, puh. 0400 686 488, antti.kiuru@tikkurila.com

Tikkurila on johtava maalialan ammattilainen Pohjoismaissa ja Venäjällä. Olemme perinteikäs suomalainen yritys, joka toimii nykyään 14 maassa. Laadukkaiden tuotteiden ja kattavien palvelujen avulla varmistamme markkinoiden parhaan käyttäjäkokemuksen. Kestävää kauneutta vuodesta 1862.