Tikkurilan pääkonttori Vantaalla on muuttanut Heidehofintielle

13.5.2019 09.00 (CET +1)

Vantaan Tikkurilassa sijaitseva Tikkurila Oyj:n pääkonttori siirtyi toukokuun alussa uusiin toimitiloihin.

Uusi pääkonttori Vantaan Tikkurilassa Heidehofintiellä sijaitsee noin puolen kilometrin päässä aiemmasta osoitteesta. Tikkurilan tutkimus- ja tuotekehitysyksikkö Suomessa sekä tehtaat ja koulutuskeskus jatkavat toimintaansa Kuninkaalantiellä.

Työskentelytilat remontoitiin Tikkurilan omilla tuotteilla. Tilojen värimaailman suunnittelusta vastasi Tikkurilan väriasiantuntija, ja siinä otettiin huomioon uudet materiaalit, jotka soinnutettiin yhtenäiseksi kokonaisuudeksi mukana muutettujen kalusteiden kanssa. Lattiapintoja uudistettiin uudella Cozy floor -ratkaisulla ja neuvotteluhuoneiden seinäpinnoissa käytettiin muun muassa erivärisiä Tunto-struktuuripinnoitteita.

Uudet toimitilat tukevat yhtenäistä hyvän suorituksen kulttuuria ja tarjoavat meille mahdollisuuden uudistaa päivittäistä työntekoamme. Monitilatoimistolla tähtäämme siihen, että työskentely on tehokasta ja yrityskulttuurimme sekä arvojemme mukaista”, toteaa muuttoprojektista vastannut Jari Lassila.

Tikkurilan pääkonttorin uusi käyntiosoite on

Heidehofintie 2

Postiosoite säilyy ennallaan: Tikkurila Oyj, PL 53, 01301 Vantaa.

Jari Lassila
, Vice President, Strategic Projects, puh. 040 526 0685, etunimi.sukunimi@tikkurila.com