Tikkurilan pääomamarkkinapäivä siirtyy kevääseen 2019

27.9.2018 klo 9.00 (CET+1)

Tikkurila on päättänyt siirtää pääomamarkkinapäivänsä ensi kevääseen. Alun perin tapahtuma oli tarkoitus järjestää 29.11.2018.

Syy tapahtuman siirtämiseen on muutos Tikkurilan vuotuisessa suunnitteluaikataulussa. Uuden käytännön mukaan strategia vahvistetaan vuosittain keväällä, kun aiemmin strategia hyväksyttiin syksyllä.

Koska strategia ja taloudelliset tavoitteet ovat keskeisiä aiheita pääomamarkkinapäivässä, päätettiin tapahtuma järjestää vasta strategiakierroksen jälkeen keväällä 2019. Tarkka päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin.

Minna Avellan, johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 040 533 7932, minna.avellan@tikkurila.com

Elisa Markula, toimitusjohtaja, puh. 050 596 0978, elisa.markula@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 3 000 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2017. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.