Tikkurilan taloudelliset katsaukset vuonna 2019

11.9.2018 klo 16.00 (CET+1)

Tikkurilan taloudelliset katsaukset vuonna 2019

Tikkurila Oyj julkaisee vuoden 2019 aikana tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta seuraavan aikataulun mukaisesti:

12.2.2019: Tilinpäätöstiedote 2018
25.4.2019: Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2019
8.8.2019: Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2019
29.10.2019: Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta 2019

Vuoden 2018 vuosikatsauksen sähköinen versio julkaistaan viikolla 10 (4.3.2019 alkava viikko).

Tikkurila Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän torstaina 11.4.2019. Tikkurilan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle.

Minna Avellan,
Johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 040 533 7932, minna.avellan@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 3 000 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2017. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi