Tikkurilan trendiraportti Tukholmasta: mitä värejä kotiin halutaan?

Tikkurila on koostanut Stockholm Furniture & Light Fair -messujen inspiroimana trendiraportin tämän kauden ajankohtaisten värien osalta. Sisustusmessujen antia olivat paitsi levolliset maanläheiset sävyt, myös kirkkaat värit. Yhtenä suosikkina messuillakin nähtiin syvä ja lämmin terrakotan sävy. Kyseisen lämpimän N405 Ruukku -sävyn Tikkurilan raati valitsi myös vuoden väriksi ja osaksi Color Now 2018 Minerals -värikokoelmaa.

LUE TRENDIVÄRIRAPORTTI

Tutustu Color Now 2018 -kuvakokoelmaan

Kuvat ovat vapaasti käytettävissä. Mainitsethan kuvan lähteeksi Tikkurila käytön yhteydessä.

Lisätiedot

Voit olla yhteydessä Tikkurilan viestintään: Nina Kaijasilta, +358 40 757 3259, nina.kaijasilta@tikkurila.com.

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 3 000 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2017. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.