TIKKURILAN UUSI DECO GREY -VÄRIKARTTA HURMAA HARMAUDELLAAN

Kuluttajien toivomuksesta Tikkurila Oyj julkaisee Deco Grey -värikartan, jossa on 94 erilaista harmaata. Sävyistä 72 on peittävää, 15 kuultavaa ja 7 Taika Helmiäismaaliin sopivaa harmaata. Värikartan vivahteikkaat harmaat voidaan sävyttää kaikkiin Tikkurilan sisä- ja ulkomaaleihin sekä kuullotteisiin. Metallinhohtoharmailla voi maalata vain sisällä.

Lisäksi julkaistaan uusi painos vuonna 2010 ammattilaisille lanseeratusta Pro Grey -väriviuhkasta, jossa on nyt samat 94 sävyä kuin kuluttajien Deco Grey -värikartassa. Deco Grey -karttoja saa Tikkurilan maaleja myyvistä liikkeistä tai tilaamalla osoitteesta postitus@tikkurila.com. Uusia Pro Grey -viuhkoja on saatavilla ainoastaan Tikkurilan postituksesta.

– Tikkurilan sävytystilaston 50 ensimmäistä väriä ovat erisävyisiä harmaita, kertoo designpäällikkö Marika Raike. – Harmaa on väri siinä kuin mikä tahansa muukin, ja siihen pätee sama vaihtelunhalu. Parempi tarkkaan harkittu harmaan sävy kuin ainainen maalarinvalkoinen.

Marika Raike designpäällikkö, brändinhallinta, Tikkurila-brändi

Puh. 020 191 2149, matkapuh. 040 584 3353

S-posti marika.raike(at)tikkurila.com

Rya Rosenlund-Tiainen, koordinaattori, värikokoelmat, Tikkurila-brändi