TIKKURILAN UUSI FONTEFIRE WF -PALOSUOJAMAALI ESILLÄ PUUPÄIVÄSSÄ

Tikkurila Oyj on mukana puutuotealan tapahtumassa Puupäivässä, jonka järjestää Puuinfo Helsingin Wanhassa Satamassa torstaina 10.11.2015 klo 9.00–17.00.

Tikkurila esittelee Puupäivä-ständillä E7 uuden vesiohenteisen Fontefire WF -palosuojamaalin, joka on kehitetty puupintojen palosuojaamiseen ulkona ja sisällä. Teolliseen pintakäsittelyyn optimoitu tuote on hyväksytty puutuotteille korkeimpaan mahdolliseen paloluokkaan B-s1,d0 ulkopuolisen, auktorisoidun tutkimuskeskuksen toimesta.

Fontefire WF -palosuojamaalin tärkein ominaisuus on estää tai hidastaa palon syttymistä ja leviämistä. Teollisella pintakäsittelyllä palosuojaus päästään tekemään hallituissa olosuhteissa, ja maalauslaadun takeena ovat Tikkurilan ammattitaitoinen tuotekehitys ja ulkopuolinen auktorisoitu sertifiointi niin maalinvalmistuksen kuin maalauksen osalla.

Yhdessä testattujen pintamaalien kanssa yhdistelmät suojaavat puumateriaalia sekä palolta että säärasitukselta. Maalipintojen pitkäaikaiskestävyys saavutetaan Tikkurilan laadukkaiden Ultra Pro ja Ultra-talomaalien avulla.

Tikkurilan seminaaripuheenvuoro Puupäivässä käsittelee paloturvallisuusratkaisuja. Luennoitsijana toimii puuteollisuusmaalien myyntipäällikkö Arto Nummela Wanhan Sataman A-salissa klo 15.45.

Arto Nummela, myyntipäällikkö, puuteollisuusmaalit, BU Finland, Tikkurila Oyj

Puh. 020 191 2059, matkapuh. 0400 874 215, s-posti arto.nummela(at)tikkurila.com

Tikkurilan_Fontefire_WF_palosuojamaali

Tikkurilan Ultra Classic -talomaali