TIKKURILAN UUTUUSTUOTTEILLA PIHAPIIRI KUNTOON

Tikkurila Oyj tarjoaa laajan valikoiman tuotteita asuinrakennusten ja kesämökkien sekä niiden pihapiirin ja rakenteiden uudis- ja huoltokäsittelyyn. Viimeisimmät uutuudet ovat Patio Kivikuullote vanhojen betonikivien ja -laattojen ehostamiseen ja Kilpi Huopakattomaali katteiden kunnostamiseen.

Patio Kivikuullotteella pihakivet edustuskuntoon

Vesiohenteinen Patio Kivikuullote on uusi tuote tehdasvärjätyille ja värjäämättömille betonikiville ja -laatoille. Vanhojen, haalistuneiden betonikivien ja -laattojen värin voi palauttaa tai vaihtaa sen aivan toiseksi. Tuote on läpikuultava, joten se ei sovellu aiemmin värjättyjen kivien tai laattojen värinvaihtoon. Sitä ei myöskään suositella uusille pihakiville tai imemättömille alustoille kuten pesubetonille tai luonnonkivelle.

Ennen huoltokäsittelyä pinnat puhdistetaan painepesurilla. Riittoisaa Patio Kivikuullotetta on helppo ja nopea levittää sivelemällä, telaamalla tai ruiskuttamalla. Kuullote ei muodosta kalvoa kiven pinnalle, joten betonikivistä tai -laatoista ei tule liukkaita, ja niiden ominainen ulkonäkö säilyy. Tuote on sävytettävissä 10 maanläheiseen väriin, ja värin syvyys on säädettävissä kohteeseen sopivaksi.

Kilpi Huopakattomaali – erikoishuoltomaali huopakatteille

Huopakatteiden huoltokäsittelyyn tarkoitetun Kilpi Huopakattomaalin kehitystyössä on hyödynnetty vuosien kokemus huopakatteiden käsittelystä Kilpi kattopinnoitteella. Erityisesti ruiskutus- ja työstöominaisuuksiin on kiinnitetty huomiota, ja niitä onkin kehitetty aikaisempien asiakaspalautteiden pohjalta.

Kilpi Huopakattomaali on täyshimmeä, vesiohenteinen huoltomaali, joka säilyttää joustavuutensa myös alhaisissa lämpötiloissa. Tuote on sävytettävissä laajasti kaikkiin C-perusmaalista saataviin tummiin ulkomaaliväreihin.

Jatkossa Kilpi-tuoteperheestä löytyvät optimoidut erikoistuotteet sekä betonitiilikatteille että huopakatteille. Uudistuksen myötä Kilpi kattopinnoite poistuu valikoimasta.

Tero Lehtikallio, tuotepäällikkö, kiviainespinnat, tuotehallinta, BU Finland

Puh. 020 191 2114, matkapuh. 040 643 2525

S-posti tero.lehtikallio(at)tikkurila.com

Patio: www.tikkurila.fi/kotimaalarit/tuotteet/patio_kivikuullote