Tikkurilan Vuoden väri 2023 on Ruusun hetki

PPG Tikkurila on julkistanut Vuoden 2023 värin ja värikokoelman. Vuoden väri 2023 on V413 Ruusun hetki (Rosy Moment) - väri, joka edustaa lämpöä, empatiaa ja ystävällisyyttä ihmisiä kohtaan. Arki muuttuu "ruusun hetkeksi", kun ympärillä on parhaat ihmiset.

Haluamme korostaa loputtomien tyyli-, trendi- ja värivalintojen maailmassa jotain, jonka lähtökohtana on aito tunne. Yhdessä oleminen ja toisista huolehtiminen lisäävät iloa ja onnellisuutta. Löydämme mielekkyyden olemalla läsnä toisille ihmisille.

Tämä on myös vahvasti sitä, mitä Tikkurila edustaa brändinä. Haluamme tuoda harkittuja värejä koteihin ja tiloihin, joissa elämme. Arki muuttuu "ruusun hetkeksi", kun ympärillä on parhaat ihmiset.

"Olemme olleet viime vuosien aikana paljon erillämme toisistamme ja viettäneet aikaa omissa pienissä piireissämme. Nyt on aika kokoontua yhteen, rakentaa yhteisöllisyyden tunne uudelleen ja antaa inhimillisyyden ja empatian kukoistaa. Elämä maapallolla kietoutuu toisiinsa. Emme selviä yksin, menestymme vain yhdessä. Side toisiin ihmisiin antaa meille merkityksen", sanoo värivalikoimapäällikkö Irina Hanhisalo.

Ruusun hetki tarkoittaa yhteyden löytämistä jonkun kanssa sekä sitä, että tuntee olonsa kotoisaksi toisten kanssa.

Kannustamme vuoden 2023 värikokoelman avulla kaikkia inspiroitumaan näistä merkityksellisistä kohtaamisista ja niiden herättämistä tunteista. Yrityksenä haluamme ilmaista positiivista asennetta elämään sekä vahvistaa yrityksemme asemaa värien edelläkävijänä.

Vuoden värikokoelma tarjoaa PPG Tikkurilan asiakkaille tuoreimmat ja kiinnostavimmat värit ja teemat. Tikkurilan vuoden väri ja värikokoelma on julkistettu vuodesta 2016 alkaen.

Irina Hanhisalo, värivalikoimapäällikkö

irina.hanhisalo(at)tikkurila.com

Aiheeseen liittyviä valokuvia on ladattavissa PPG Tikkurilan kuvapankista osoitteesta branding.tikkurila.com -> Campaigns

PPG Tikkurila syntyi vuonna 2021, kun Tikkurila yhdistyi PPG:n kanssa. Juuremme ulottuvat kuitenkin aina vuoteen 1862, jolloin Tikkurila perustettiin. Alun perin pienenä öljynpuristamona aloittaneesta yrityksestämme kasvoi aikojen kuluessa johtava pohjoismainen maalialan yritys. Meitä on lähes 2 400 ja toimimme yhteensä 10 maassa. Omistautuneet työntekijämme tekevät tiivistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa ratkaistakseen suurimmatkin haasteet.

PPG palvelee asiakkaita 50 000 työntekijän voimin 75 maassa. Liikevaihto vuonna 2021 oli 16,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. PPG on listattu New Yorkin pörssiin.