Tikkurilan vuosikatsaus 2018 julkaistu

8.3.2019 klo 14.00 (CET+1)

Tikkurilan vuosikatsaus 2018 julkaistu

Tikkurilan vuosikatsaus 2018 on julkaistu osoitteessa www.tikkurilagroup.com/fi. Vuosikatsaus koostuu kahdesta erillisestä pdf-raportista, jotka ovat Tilinpäätös 2018 ja Tikkurila GRI 2018 -yritysvastuuraportti.

Tilinpäätös 2018 kertoo lyhyesti Tikkurilan liiketoiminnasta ja sisältää vuoden 2018 tilinpäätöksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Tikkurila GRI 2018 esittelee Tikkurilan lähestymistavan vastuullisuuteen ja Global Reporting Initiative (GRI) G4 -ohjeistoa soveltavan raportoinnin vuodelta 2018.

Raportit on julkaistu suomeksi ja englanniksi.

Julkaistut raportit ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Elisa Markula, toimitusjohtaja
matkapuh. 050 596 0978, elisa.markula@tikkurila.com

Viestintä ja sijoittajasuhteet
ir.tikkurila@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Toimimme seitsemässä maassa ja 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 561,5 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.