Tikkurilan vuosikatsaus 2019 julkaistu

Tikkurila Oyj, Pörssitiedote, 3.3.2020 klo 11.00

Tikkurilan vuosikatsaus 2019 julkaistu

Tikkurila Oyj on tänään julkaissut vuoden 2019 vuosikatsauksen. Vuosikatsaus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Hallituksen toimintakertomus sisältää myös selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista.

Lisäksi Tikkurila on julkaissut myös palkitsemispolitiikan sekä palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2019.

Raportit on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Kaikki julkaistut raportit ovat tämän tiedotteen liitteenä ja löytyvät myös osoitteesta www.tikkurilagroup.com/fi/sijoittajat.

Tikkurilan erillinen uudistunut kestävän kehityksen raportti julkaistaan viimeistään viikolla 11.

Tikkurilan varsinainen yhtiökokous pidetään tiistaina 24.3.2020 klo 10.00 Helsingissä. Lisätiedot yhtiökokouksesta sekä ilmoittautuminen: https://www.tikkurilagroup.com/fi/yhtiokokous.

Tapio Pesola, johtaja, sijoittajasuhteet ja viestintä

tapio.pesola@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Yhdessätoista maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 564 miljoonaa euroa vuonna 2019. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.