TIKKURILASTA UUSIA IDEOITA LASTENHUONEISIIN

Lastenhuone on lapsen omaa tilaa, joten siellä voi lapsen antaa päättää väreistä ja sisustuksesta. Tikkurilan uusi Lastenhuone-opas on tehty yhdessä lasten kanssa. Se sisältää kahdeksan inspiroivaa lastenhuonetta ja 24 lasten valitsemaa värisävyä.

Oppaan avulla on kätevä suunnitella lapsen oma tila uusiksi. Siitä voi ottaa kokonaisen idean väreineen ja maalausohjeineen, tai poimia yksittäisen piristyksen seinälle tai huonekaluun. Oppaasta löytyy selkeät ohjeet toteutuksiin. Maalausohjeet löytyvät myös videoina osoitteesta www.tikkurila.fi/lastenhuone.

Lastenhuoneisiin on hyvä valita Tikkurilan vesiohenteisia, hajuttomia ja turvallisia maaleja. Kaikki lastenhuoneisiin sopivat tuotteet, kuten Joker, Helmi, Taika ja Liitu, kuuluvat pintamateriaalien parhaaseen M1-luokkaan. Tämä hyväksyntä takaa tuotteista haihtuvan erittäin vähän mitään yhdisteitä huonetilaan. Lisäksi Jokerilla on Allergia- ja Astmaliiton tunnus.

Joutsenmerkityt Helmi-kalustemaalit täyttävät leikkikalujen pintakäsittelyyn soveltuville tuotteille asetettavat vaatimukset, joten niillä voi turvallisesti maalata myös lastenhuoneen kalusteet ja leikkikalut.

Marika Raike, designpäällikkö, Brand Management

Puh. 020 191 2149, matkapuh. 040 584 3353

S-posti marika.raike(at)tikkurila.com

Marja Koivusaari, tuotepäällikkö, sisämaalit, BU Finland