KOKOUSPAIKAN MUUTOS SEKÄ TÄSMENNYKSIÄ JÄRJESTELYIHIN JA OSAKKEENOMISTAJIEN ENEMMISTÖN KANTAAN KOSKIEN KUTSUA TITANIUM OYJ:N VARSINAISEEN YHTIÖKOKOUKSEEN 2020

30.3.2020 kello 10.05

Titaniumin hallitus on päättänyt yhtiökokousta koskevista käytännön järjestelyiden muutoksista vallitsevan koronapandemian takia. Muutokset tehdään osakkeenomistajien, kokouksen toimihenkilöiden ja Titaniumin johdon terveyden turvaamiseksi sekä koronaviruksen leviämisen riskin pienentämiseksi. Titanium noudattaa järjestelyissä kaikkia viranomaisohjeita ja päivittää yhtiökokousjärjestelyihin liittyvää ohjeistustaan tilanteen niin vaatiessa. Yhtiökokous järjestetään ainoastaan siinä tapauksessa, että se pystytään toteuttamaan voimassa olevia pandemiaan liittyviä kokoontumisrajoituksia koskevia viranomaismääräyksiä noudattaen. Osakkeenomistajia pyydetään seuraamaan mahdollisia lisätietoja osoitteesta https://www.titanium.fi/sijoittajille/yhtiokokous/yhtiokokous-2020/.

Viranomaismääräysten takia yhtiökokouksen paikka muuttuu aiemmin ilmoitetusta ja kokous pidetään torstaina 2.4.2020 klo 13.00 Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy:n tiloissa osoitteessa Eteläesplanadi 14, 00130 Helsinki, 6. kerros.

Kaikkia osakkeenomistajia kehotetaan osallistujamäärän minimoimiseksi vakavasti harkitsemaan äänioikeutensa käyttämistä valtakirjalla henkilökohtaisen osallistumisen sijaan. Osakkeenomistajia pyydetään ottamaan huomioon, että osakkeenomistajat, jotka edustavat yli 60 prosenttia Yhtiön osakkeista ja äänistä, ovat ilmoittaneet etukäteen kannattavansa kaikkia 11.3.2020 julkaistussa yhtiökokouskutsussa esitettyjä päätösehdotuksia.

Osakkeenomistajat voivat halutessaan valtuuttaa Titaniumin lakiasiainjohtaja Mari Marsion tai hänen määräämänsä henkilön asiamiehekseen. Lisätietoja valtakirjalla osallistumisesta löytyy osoitteesta https://www.titanium.fi/sijoittajille/yhtiokokous/yhtiokokous-2020/. Titanium on saanut myös suurimmilta osakkeenomistajiltaan ilmoituksen osallistumisesta varsinaiseen yhtiökokoukseen valtakirjalla.

Niitä osakkeenomistajia, jotka ovat jo ilmoittautuneet yhtiökokoukseen, mutta eivät aio osallistua yhtiökokoukseen tai halua valtuuttaa asiamiestä edustamaan itseään, pyydetään ilmoittamaan tästä mahdollisimman pian osoitteesta https://www.titanium.fi/sijoittajille/yhtiokokous/yhtiokokous-2020/ löytyvien ohjeiden mukaisesti.

Kokous pidetään kaikilta osin mahdollisimman lyhyenä ja siinä käsitellään vain kokouskutsun mukaiset välttämättömät asiat. Kokoukseen osallistuvien Yhtiön hallituksen ja johtoryhmän jäsenten sekä kokouksen toimihenkilöiden määrä pidetään mahdollisimman pienenä. Kokouksessa ei myöskään järjestetä minkäänlaista tarjoilua.

Titanium kehottaa osakkeenomistajia noudattamaan kaikkia koronaepidemiaan liittyviä viranomaismääräyksiä ja -suosituksia sekä erityisesti kaikkia riskiryhmiin kuuluvia, ulkomailla edeltävien 14 vuorokauden sisällä oleskelleita henkilöitä sekä henkilöitä, joilla on koronavirukseen viittaavia tai flunssaoireita noudattamaan viranomaisohjeita ja välttämään osallistumista yhtiökokoukseen henkilökohtaisesti.

Helsingissä 30.3.2020

Titanium Oyj:n hallitus

Titanium on suomalainen, pankkiryhmistä riippumaton konserni, joka keskittyy rahastoihin, sijoitus- ja omaisuudenhoitopalveluihin sekä vakuutusedustukseen. Titaniumin liiketoiminta perustuu asiakaslähtöi-syyteen, ammattitaitoon, näkemykseen ja luottamukseen. Konsernin kokenut asiantuntijatiimi palvelee yksityis-, yhteisö- ja instituutioasiakkaita ympäri Suomen. Titaniumin osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.