Sisäpiiritieto: Titaniumin toimitusjohtajan seuraajasuunnitelma

19.12.2022 klo 9.00

Sisäpiiritieto: Titaniumin toimitusjohtajan seuraajasuunnitelma

Titanium Oyj:n ja Titanium Rahastoyhtiö Oy:n toimitusjohtaja Tommi Santanen on ilmoittanut Titanium Oyj:n hallitukselle halustaan siirtyä tulevaisuudessa muihin tehtäviin Titanium-konsernin sisällä.

Santanen jatkaa Titanium Oyj:n ja Titanium Rahastoyhtiö Oy:n toimitusjohtajana siihen asti, kunnes uusi toimitusjohtaja aloittaa kyseisissä tehtävissä.

Titanium Oyj:n hallitus käynnistää uuden toimitusjohtajan rekrytointiprosessin ja tavoitteena on, että uusi toimitusjohtaja aloittaa tehtävissään vuoden 2023 aikana.

Mikko Bergman, hallituksen puheenjohtaja

www.titanium.fi