Titanium Oyj: TITANIUM OYJ ON PÄÄTTÄNYT HENKILÖSTÖN OPTIO-OHJELMASTA

Titanium Oyj | Yhtiötiedote 10.7.2018 kello 14.30

TITANIUM OYJ ON PÄÄTTÄNYT HENKILÖSTÖN OPTIO-OHJELMASTA

Titanium Oyj:n ("Titanium" tai "Yhtiö") hallitus on päättänyt 10.7.2018 optio-ohjelmasta. Päätös perustuu Yhtiön osakkeenomistajien 23.8.2017 antamaan valtuutukseen optio-oikeuksin antamisesta sekä hallituksen 23.8.2017 päättämiin alustaviin suuntaviivoihin optio-ohjelman perustamisesta Yhtiön First North -listautumisen jälkeen henkilöstön kannustinohjelman toteuttamiseksi.

Optio-oikeuksia voidaan antaa yhteensä enintään 57 000 kappaletta, ja ne oikeuttavat merkitsemään yhteensä enintään 57 000 Yhtiön uutta tai sen hallussa olevaa osaketta. Optio-oikeudet merkitään tunnuksella 2018A. Titaniumin hallitus päättää optio-oikeuksien jakamisesta optio-ohjelman ehtojen mukaisesti Yhtiön ja sen tytäryhtiöiden henkilöstölle sekä Yhtiön Back Office -toiminnon tuottavan alihankkijan työntekijöille. Titaniumin perustajaosakkaat Tommi Santanen, Henri Prittinen ja Petri Kärkkäinen eivät kuulu optio-ohjelman piiriin.

Optio-oikeuksien antamiselle on Yhtiön kannalta painava taloudellinen syy, koska optio-oikeudet on tarkoitettu osaksi konsernin ja/tai sen yhteistyökumppanin palveluksessa olevien henkilöiden kannustin- ja sitouttamisjärjestelmää.

Yhtiön hallituksen 23.8.2017 tekemän päätöksen mukaisesti optio-oikeuksilla merkittävien osakkeiden merkintähinta on 6,15 euroa osakkeelta eli sama kuin Yhtiön First North -listautumisannissa käytetty osakekohtainen merkintähinta. Kukin optio-oikeus oikeuttaa merkitsemään yhden (1) Yhtiön uuden tai sen hallussa olevan osakkeen. Optio-oikeuksilla merkittävien osakkeiden merkintäaika on 10.10.2019-8.10.2021. Osakkeiden merkintähinta merkitään Yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Optio-oikeudet annetaan vastikkeetta. Optio-oikeuksilla tapahtuvien osakemerkintöjen seurauksena Yhtiön osakkeiden lukumäärä voi nousta enintään 57 000 osakkeella, jos merkinnässä annetaan uusia osakkeita. Nyt liikkeeseen laskettavien optio-oikeuksien perusteella merkittävät osakkeet vastaavat tiedotteen päivämäärällä yhteensä enintään 0,6 prosenttia Yhtiön kaikista osakkeista ja äänistä mahdollisen osakemerkinnän jälkeen, jos merkinnässä annetaan uusia osakkeita.

Optio-oikeuksien 2018A ehdot ovat tämän tiedotteen liitteenä ja nähtävissä Yhtiön verkkosivuilla www.titanium.fi/sijoittajille.

Helsingissä 10.7.2018

Titanium Oyj:n hallitus

Puhelin: 050 520 4098

Jakelu:

NASDAQ Helsinki
www.titanium.fi

Titanium on suomalainen, pankkiryhmistä riippumaton hoivakiinteistöihin ja asuntoihin sijoittaviin erikoissijoitusrahastoihin sekä omaisuudenhoitopalveluihin keskittyvä kasvuyhtiö. Titanium on perustettu vuonna 2009, ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 10,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto ilman konserniliikearvon poistoja oli 6,1 miljoonaa euroa. www.titanium.fi