Titanium Oyj: Muutos johtoryhmän kokoonpanossa

27.3.2023 klo 16.30

Titanium Oyj: Muutos johtoryhmän kokoonpanossa

Titaniumin perustajaosakas Henri Prittinen on ilmoittanut lopettavansa työskentelyn Titanium-konsernin kaupallisena johtajana ja Titanium Oyj:n johtoryhmän jäsenenä toukokuun 2023 lopussa.

”On ollut kunnia olla osana Titaniumin matkaa sen perustamisesta lähtien. Yhtiöstä on vuosien varrella kasvanut maanlaajuisesti palveleva finanssitalo, jossa edelläkävijyys ja yrittäjävetoisuus ovat olleet läsnä kaikessa tekemisessä. Nyt voin hallitusti ja turvallisin mielin jättää yhtiön kasvattamisen vanhojen ja uusien osaajien vastuulle”, toteaa Prittinen.

Aktia Alexander Corporate Finance Oy