Titanium Oyj: TITANIUM OYJ TÄYDENTÄÄ JOHTORYHMÄÄNSÄ

Titanium Oyj | Yhtiötiedote 20.9.2018 kello 11.45

TITANIUM OYJ TÄYDENTÄÄ JOHTORYHMÄÄNSÄ

Investium-yrityskaupan toteuduttua Titanium on täydentänyt johtoryhmäänsä seuraavasti.

Joni Niiranen on nimitetty Titaniumin talousjohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi 20.9.2018 alkaen. Niiranen on vastannut Titanium-konsernin talousasioista helmikuusta 2018 lähtien. Ennen siirtymistään Titaniumille Niiranen toimi Greenstream Network Oy:n talousjohtajana sekä usean vuoden ajan tilintarkastajana KPMG Oy Ab:ssa keskittyen finanssialan yhtiöiden tilintarkastukseen. Niirasella on kauppatieteiden maisterin tutkinto Åbo Akademista.

Tom Lojander, joka toimii Titaniumin omistaman Investium Oy:n toimitusjohtajana, on nimitetty Titaniumin johtoryhmän jäseneksi 20.9.2018 alkaen. Lojander on toiminut vuodesta 2003 lähtien Investium-konsernissa erilaisissa johtotehtävissä ja osakkaana. Lojander on koulutukseltaan tradenomi.

Tommi Santanen, toimitusjohtaja: "Titaniumin ja Investiumin yhdistymisen myötä yhtiöstämme muodostui laaja-alainen finanssikonserni, jota olemme lähteneet yhdessä kehittämään. Jonin syvällinen talousosaaminen sekä Tomin pitkä kokemus Investiumin johdossa vahvistavat johtoryhmätyöskentelyämme, kun jatkamme yrityskaupan jälkeistä yhdistymistä ja tähtäämme strategiamme mukaiseen kasvuun."

Niirasen ja Lojanderin lisäksi Titaniumin johtoryhmään kuuluvat toimitusjohtaja Tommi Santanen, salkunhoitaja Petri Kärkkäinen, lakiasiat- ja compliance -johtaja Mari Marsio sekä kaupallinen johtaja Henri Prittinen.

Puhelin: 050 520 4098

Titanium on suomalainen, pankkiryhmistä riippumaton hoivakiinteistöihin ja asuntoihin sijoittaviin erikoissijoitusrahastoihin sekä omaisuudenhoitopalveluihin keskittyvä kasvuyhtiö. Titanium on perustettu vuonna 2009, ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 10,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto ilman konserniliikearvon poistoja oli 6,1 miljoonaa euroa. Titanium osti elokuussa 2018 Investium-yhtiöt, joiden liiketoimintaan kuuluvat Investium-rahastot, arvopaperinvälitys, sijoitusneuvonta, vakuutusasiamiestoiminta, henki- ja vahinkovakuutusmeklaritoiminta sekä lakiasiaintoimisto. www.titanium.fi