Titanium Oyj:n omien osakkeiden luovutus optio-oikeuksilla 2018A tehtyjen osakemerkintöjen perusteella

1.10.2021 klo 14:00

Titanium Oyj:n optio-oikeuksilla 2018A on 16.9.2021-1.10.2021 välisenä aikana merkitty yhteensä 15.000.00 yhtiön osaketta merkintähintaan 6,15 euroa osakkeelta. Tehtyjen merkintöjen merkintähinta 92 250,00 euroa kirjataan kokonaisuudessaan optio-ohjelman ehtojen mukaisesti sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Hallituksen päätöksellä osakkeiden merkitsijöille luovutetaan yhtiön hallussa olevia omia osakkeita. Luovutuksen jälkeen yhtiöllä ei ole enää hallussaan omia osakkeita ja Titanium Oyj:n osakkeiden lukumäärä säilyy ennallaan 10.221.028 osakkeessa.

Luovutetut osakkeet tuottavat oikeuden osinkoon ja muut osakkeenomistajan oikeudet sitten, kun osakkeet on kirjattu merkitsijän arvo-osuustilille.

Merkintäaika optio-oikeudella 2018A alkoi 10.10.2019 ja päättyy 8.10.2021.

Optio-oikeuksien 2018A ehdot ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.titanium.fi.

Tommi Santanen, toimitusjohtaja