Titanium Oyj:n omien osakkeiden luovutus optio-oikeuksilla 2020A tehtyjen osakemerkintöjen perusteella

2.3.2023 klo 14.00

TITANIUM OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN LUOVUTUS OPTIO-OIKEUKSILLA 2020A TEHTYJEN OSAKEMERKINTÖJEN PERUSTEELLA

Titanium Oyj:n (“Titanium” tai “Yhtiö”) optio-oikeuksilla 2020A on 17.2.-28.2.2023 välisenä aikana merkitty yhteensä 7 500 yhtiön osaketta merkintähintaan 6,39 euroa osakkeelta. Tehtyjen merkintöjen merkintähinta 47 925 euroa kirjataan kokonaisuudessaan optio-ohjelman ehtojen mukaisesti sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Hallituksen päätöksellä osakkeiden merkitsijöille luovutetaan yhtiön hallussa olevia omia osakkeita. Osakkeet luovutetaan 2.3.2023. Luovutuksen jälkeen yhtiöllä on hallussaan 7 250 omaa osaketta ja Titanium Oyj:n osakkeiden lukumäärä säilyy ennallaan 10 296 028 osakkeessa.

Luovutetut osakkeet tuottavat oikeuden osinkoon ja muut osakkeenomistajan oikeudet sitten, kun osakkeet on kirjattu merkitsijän arvo-osuustilille.

Merkintäaika optio-oikeuksilla 2020A alkoi 14.4.2022 ja päättyy 13.4.2025.

Hyväksytty neuvonantaja

Aktia Alexander Corporate Finance Oy