Titanium Oyj on päättänyt suunnatusta maksuttomasta osakeannista

1.4.2022 klo 14.00

Titanium Oyj on päättänyt suunnatusta maksuttomasta osakeannista

Titanium Oyj:n (“Titanium” tai “Yhtiö”) hallitus on päättänyt 1.4.2022 yhteensä 75 000 osakkeen maksuttomasta osakeannista Yhtiölle itselleen. Osakeanti liittyy hallituksen 22.6.2020 päättämään ja tuolloin tiedotettuun henkilöstön optio-ohjelmaan. Ohjelman perusteella Yhtiön henkilöstölle on annettu yhteensä 159 000 optio-oikeutta, jotka kukin oikeuttavat merkitsemään yhden (1) Yhtiön uuden tai sen hallussa olevan osakkeen 8,11 euron merkintähintaan. Optio-oikeuksilla merkittävien osakkeiden merkintäaika on 14.4.2022-13.4.2025. Ehtojen mukaan hallituksella on oikeus päättää kaikista osakemerkintään liittyvistä toimenpiteistä. Osakeanti suunnataan Yhtiölle itselleen mahdollisiin optio-ohjelman mukaisiin merkintöihin liittyvien kaupparekisteri-, listalleotto- sekä muiden käytännön järjestelyjen yksinkertaistamiseksi. Henkilöstön optio-ohjelman mukaisille mahdollisille osakkeiden merkitsijöille annetaan merkintähinnan maksua vastaan näitä Yhtiön hallussa olevia osakkeita.

Edellä oleva päätös perustuu Yhtiön osakkeenomistajien 2.4.2020 antamaan valtuutukseen osakeannista ja osakeyhtiölain 10 luvun 1 §:n tarkoittamien optio- ja muiden osakkeeseen oikeuttavien erityisten oikeuksien antamisesta.

Uudet osakkeet rekisteröidään kaupparekisteriin mahdollisimman pian, minkä jälkeen Yhtiö tulee viipymättä hakemaan suunnatussa osakeannissa liikkeeseen laskettavien osakkeiden ottamista kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla yhdessä olemassa olevien osakkeiden kanssa.

Edellä mainitun osakeannin jälkeen Yhtiössä on yhteensä 10 296 028 osaketta, joista 75 000 osaketta on Yhtiön itsensä hallussa.

Helsingissä 1.4.2022

Titanium Oyj:n hallitus