Osakkeenomistajien nimitystoimikunnan ehdotus Toivo Group Oyj:n hallituksen uudeksi jäseneksi

Toivo Group Oyj - Yhtiötiedote

15.6.2022 klo 08:30

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta ehdottaa Toivo Group Oyj:n (”Toivo” tai ”yhtiö”) ylimääräiselle yhtiökokoukselle, että yhtiön hallituksen uudeksi varsinaiseksi jäseneksi valitaan Jonna Toikka. Toikalla on laaja-alainen kokemus digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehtävistä globaalissa ja kotimaisessa liiketoimintaympäristössä sekä erityisosaamista verkkomainonnan kasvavasta markkinasta, ja Toikka vahvistaisi Toivon hallitustyöskentelyä erityisesti näillä osa-alueilla.

Jonna Toikka, KTM, on toiminut Google Finlandissa liiketoimintajohtajana vuodesta 2019 alkaen vastaten muun muassa Google Ads -tuotteiden mainosmyynnistä Suomessa. Tätä ennen hän on toiminut Google Finlandissa toimialajohtajana vuodesta 2011 lähtien. Ennen siirtymistään Googlelle, Toikka on työskennellyt matkailualalla ja markkinointitoimistoissa vuosina 2001–2011. Toikka on lisäksi toiminut Suomen Markkinointiliitto ry:n (MARK) hallituksen puheenjohtajana 2017–2019 ja IAB Finlandin hallituksen jäsenenä 2010–2011.

Jonna Toikka on antanut suostumuksensa tehtävään. Toikka on riippumaton yhtiöstä ja sen merkittävistä osakkeenomistajista.

Yhtiökokouskutsu Toikan valinnasta päättävään ylimääräiseen yhtiökokoukseen tullaan julkistamaan arviolta 30.6.2022 mennessä.

Hyväksytty neuvonantaja: Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, +358 50 575 4422

Toivon strategiana on kehittää Toivo-konseptin mukaisia asuntoja, joiden tavoitteena on vahva kehitysmarginaali sekä vakaa ja houkutteleva tuotto, ja jotka mahdollistavat näin asuntojen pitkäaikaisen omistajuuden sekä korkeamman lisäarvon tuottamisen Toivon asiakkaille. Toivolla on taustallaan osaava ja kokenut asiantuntijajoukko, jolla on vahvat ansiot asuntoliiketoiminnasta. Toivon tiimin jäsenet ovat olleet mukana kehittämässä ja rakentamassa yhteensä yli 17 000 asuntoa, ja heillä on keskimäärin kymmenen vuoden kokemus.