Toivo Group Oyj vahvistaa asemiaan Espoon Leppävaaran alueella

Lehdistötiedote, 12.8.2022 klo 10:30

Toivo Group Oyj -konserni (”Toivo” tai ”Yhtiö”) on vahvistanut jalansijaansa Espoon Leppävaarassa. Yhtiön merkittävälle uudisrakennushankkeelle on myönnetty lainvoimainen asemakaava, joka mahdollistaa yli 80 asunnon uudiskerrostalohankkeen toteuttamisen. Toivolla on entuudestaan Leppävaaran alueella käynnissä 5 hanketta, jotka kattavat yli 100 asuntoa.

Espoon Leppävaara on Toivon merkittävä markkina-alue. Kaupunkikehitys painottuu radansuuntaisesti ja Toivo on tehnyt hyvää yhteistyötä Espoon Kilonkartanon maanomistajien kanssa. Kehitystyö Kilonkartanon kanssa on mahdollistanut Toivolle merkittävän roolin Leppävaaran kehittäjänä.

”Olemme iloisia, että olemme pystyneet käynnistämään ja toteuttamaan useita merkittäviä hankkeita Espoon Leppävaaran alueelle. Olemme hankemäärältämme Leppävaaran ylivoimaisesti suurin kiinteistötoimija. Haluamme tästä kiittää erityisesti Kilonkartanoa pitkästä ja hyvästä yhteistyöstä”, iloitsee Toivon toimitusjohtaja Markus Myllymäki.

”Maanomistajana on ilo toimia yhtiön kanssa, jonka toiminta on suoraviivaista, helppoa ja selkeää. Asemamestari on hyvä lisäys yhdessä kehittämiimme hankkeisiin”, toteaa Rasmus Burmeister Kilonkartanolta.

Espoon Asemamestari tullaan toteuttamaan Toivon ainutlaatuisella liiketoimintamallilla. Toivo on toiminut kohteessa tontin kehittäjänä, Toivo toimii talon rakentajana ja Toivo toimii valmiin kohteen asuntojen omistajana.