Uusi tapa sijoittaa asuntoihin, Toivo Group Oyj mukana Pörssisijoittajan viikossa.

Lehdistötiedote, 13.9.2021 klo 16:00

Toivo Group Oyj:n toimitusjohtaja Markus Myllymäki osallistuu Alma Median ja Inderesin yhteistyössä järjestämään Pörssisijoittajan viikko -tapahtumaan maanantaina 13.9.2021.

Kuvan lähde: Pörssisijoittajan viikko. Inderes / Alma Media.

Toimitusjohtaja Markus Myllymäki astuu haastateltavaksi arviolta klo 18:10. Markus on puhumassa asuntomarkkinatrendeistä ja vastaamassa sijoittajien sekä asiantuntijoiden kysymyksiin.

Aiheina asuntosijoittaminen, Toivon liiketoimintamalli, -strategia, -hankekanta ja tulevaisuuden näkymät.

Katsauksessa pohditaan, mitä hyötyjä on sijoittaa asuntoihin yhtiön kautta, joka itse hankekehittää asuntonsa? Markus kertoo lisäksi Toivon hankekehityssalkusta ja hankkeiden sijainneista.

Markkinan murtajat

Haastattelussa paneudutaan lisäksi asuntosijoittamisen eri vaihtoehtoihin.

”Millaista hyötyä sijoittaja saa sijoitukselleen, sijoittaessaan asuntoihin Toivon kautta verrattuna esimerkiksi asuntorahastoihin tai sijoitusasuntoihin.”

Lisätiedot:

Aiheeseen liittyviä sivustoja:

Toivon strategiana on kehittää Toivo-konseptin mukaisia kiinteistöjä, joiden tavoitteena on vahva kehitysmarginaali sekä vakaa ja houkutteleva tuotto, ja jotka mahdollistavat näin kiinteistöjen pitkäaikaisen omistajuuden sekä korkeamman lisäarvon tuottamisen Toivon asiakkaille. Toivolla on taustallaan osaava ja kokenut asiantuntijajoukko, jolla on vahvat ansiot kiinteistötoimialalla. Toivon tiimin jäsenet ovat olleet mukana kehittämässä ja rakentamassa yhteensä yli 12 000 asuntoa, ja heillä on keskimäärin kymmenen vuoden kokemus kiinteistöalalta.

Toivon liikevaihto vuonna 2020 oli 4,3 miljoonaa euroa ja liikevoitto 7,2 miljoonaa euroa.