50 000 euron arvoinen lahjoitus Hurstinapu ry:lle – Tokmanni ja Unilever Finland ovat tukeneet avustustyöstään tuttua yhdistystä jo vuodesta 2011 ja 520 000 arvosta

Tokmanni     Lehdistötiedote     23.12.2021 klo 12.50

Hurstinapu ry sai tänäkin vuonna tärkeän tuotelahjoituksen Tokmannilta ja Unilever Finlandilta. Lahjoituksen vastaanottivat yhdistyksen toiminnanjohtaja Sini Hursti ja varatoiminnanjohtaja Heikki Hursti. Kuva: Hurstinapu ry

Avustustyöstään tuttu Hurstinapu ry on saanut jälleen 50 000 euron arvoisen tuotelahjoituksen Tokmannilta ja elintarvike- ja päivittäistavaratuotteistaan tutulta Unilever Finlandilta.

Kerran vuodessa vuodesta 2011 järjestettyjen kampanjoiden myötä osapuolet ovat lahjoittaneet erilaisia hygieniatuotteita, elintarvikkeita ja monia muita arjessa tarvittavia tuotteita Hurstinapu ry:lle peräti 520 000 euron arvosta.

– On jälleen erittäin hienoa voida tukea Hurstien perheen johtamaa hyväntekeväisyystyötä 50 000 euron arvoisella tuotelahjoituksella. Hurstinapu ry:n toiminnanjohtaja Sini Hursti, hänen isänsä Heikki ja muut yhdistyksen toiminnassa mukana olevat tekevät äärimmäisen merkittävää työtä vähävaraisten ihmisten auttamiseksi meillä täällä Suomessa, Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen kertoo.

– Suuri kiitos kaikkien näiden vuosien aikana kerrytetyistä lahjoituspoteista kuuluu ennen kaikkea asiakkaillemme, jotka ovat osaltaan auttaneet meitä tekemään lahjoitukset mahdollisiksi. Myös henkilöstömme ansaitsee huomionosoituksen onnistuneiden hyväntekeväisyyskampanjoiden eteen tekemästään hienosta työstä, hän lisää.

– Olemme iloisia pitkään jatkuneesta yhteistyöstä Tokmannin ja Hurstinapu ry:n kanssa ja kiitollisia mahdollisuudesta olla mukana tukemassa tärkeää työtä, Unilever Finlandin toimitusjohtaja Jonas Idström kertoo.

Myös Hurstinapu ry:ssä iloitaan viimeisimmästä lahjoituksesta ja pitkäaikaisesta yhteistyöstä.

Yhteistyö Tokmannin ja Unilever Finlandin kanssa on toiminnallemme erittäin tärkeää. Lämmin kiitos saamastamme tuesta, Heikki Hursti kertoo.

Hurstinapu ry:lle tänä vuonna luovutetun 50 000 arvoisen tuotelahjoituksen taustalla on Tokmannin ja Unilever Finlandin 4.10.–7.11.2021 järjestämä kampanja, jossa jokainen asiakkaan Tokmannilta kampanja-aikana ostama Pepsodentin, Rexonan, Doven, Omon, Comfortin, Domestosin ja Knorrin tuote kasvatti lahjoituspottia.

Hurstinapu ry on suomalainen avustusjärjestö. Järjestö aloitti toimintansa 1960-luvulla, ja sen perusti sosiaalineuvos Veikko Hursti. Hurstinapu ry toimii jakamalla vaate- ja ruoka-avustuksia ympäri vuoden niitä tarvitseville sekä järjestämällä erilaisia tapahtumia, joista näkyvimmiksi ovat muodostuneet vähävaraisille ja syrjäytyneille suunnatut perinteiset juhlat, Köyhien Linnanjuhla Hakaniemen torilla itsenäisyyspäivänä ja Joulujuhla Helsingin Messukeskuksessa jouluaattona. Yhdistys toimii yhteistyössä useiden Suomen paikkakuntien ruuanjakeluyhdistysten kanssa.

Unilever on maailman johtavia elintarvikkeiden, kodin ja henkilökohtaisen hygienian tuotteiden toimija, jonka tuotteita myydään yli 190 maassa. Suomessa Unileverillä on myynti- ja markkinointiorganisaatio.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.