Brother Christmas ja Tokmanni tekivät jälleen hyvää yhdessä

Kun monet toivoivat tuntemattoman hyväntekijän Brother Christmasin huomioivan hyväntekeväisyystyössään myös lemmikkejä, päättivät Tokmanni ja hyväntekijähahmo toimia.

Lokakuisen kansainvälisen eläintenpäivän kunniaksi osapuolet järjestivät hyväntekeväisyyskampanjan, jossa he toivoivat apua kaipaavia kertomaan, minkälaisista lemmikille tärkeistä tuotteista ihmiset ovat joutuneet tinkimään. Osallistuneiden joukosta Brother Christmas ja Tokmanni valitsivat yhden tarinan, jonka kirjoittajalle he lahjoittivat "yllätysämpärilisen" täynnä erilaisia lemmikkieläintuotteita. Lisäksi Brother Christmas vei kyseisen henkilön ostoksille Tokmanniin ja mahdollisti matkan lapsenlapsen ensimmäisille syntymäpäiville.

Alta löydät Brother Christmasin Facebook-päivityksen, jossa muun muassa "yllätysämpärin" saaja kertoo tarinansa.

Useita hyväntekeväisyyskampanjoita

Lemmikkien hyvinvointia korostava kampanja oli kolmas Tokmannin ja Brother Christmasin yhdessä järjestämä hyväntekeväisyyskampanja. Aiemmin osapuolet ovat kannustaneet lapsia harrastamaan ulkoliikuntaa sekä kaikkia ihmisiä liikkumaan luonnossa yhdessä läheisten kanssa. Esimerkiksi heinäkuussa osapuolet toivat joulun keskelle kesää lahjoittamalla muun muassa erilaisia päivittäistavaroita ja ulkoliikuntavälineitä sisältävän "yllätysämpärin" suurperheelle Kittilään. Samalla yllätettiin kymmenen muutakin perhettä lahjoittamalla pienempiä, lasten toiveiden joukosta valituilla liikuntavälineillä täyttyjä "yllätysämpäreitä". Elokuussa lahjoitettu ”yllätysämpäri” sisälsi esimerkiksi teltan, makuupusseja, retkipatjoja sekä muita retkeilyssä tarpeellisia tuotteita, joita kampanjaan osallistunut perhe oli hyväntekijähahmolle lähettämässään kirjeessä toivonut. Lisäksi lokakuussa Tokmanni ja Brother Christmas käynnistivät kampanjan, jonka tavoitteena on ilahduttaa yhtä piristystä kaipaavaa isää erilaisilla tuotteilla täytetyllä "yllätysämpärillä".

Seuraa Brother Christmasia sosiaalisessa mediassa

Tokmanni kannustaa kaikkia seuraamaan arvokasta hyväntekeväisyystyötä tekevää Brother Christmasia Facebookissa ja Instagramissa. Tokmannin ja hyväntekijähahmon hyväntekeväisyyskampanjaa voi seurata myös Tokmannin Facebook- ja Instagram-seinällä.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).