Hyväntekijähahmo Brother Christmas ja Tokmanni ilahduttivat isää lahjoilla ja lahjakortilla täytetyllä "yllätysämpärillä"

Isänpäivän kunniaksi tuntematon hyväntekijä Brother Christmas ja Tokmanni järjestivät hyväntekeväisyyskampanjan, jossa he pyysivät ihmisiä kertomaan, millaisilla tuotteilla osallistujat haluaisivat piristää isää. Viestien joukosta hyväntekijähahmo ja Tokmanni valitsivat yhden tarinan, jonka isälle he antoivat lahjakortilla ja erilaisilla isän toivomilla lahjoilla täytetyn "yllätysämpärin".

Ohessa on Brother Christmasin Facebook-päivitys aiheesta.

Hyväntekeväisyyskampanja oli Tokmannin ja hyväntekijähahmon välisen yhteistyön neljäs

Aiemmin Brother Christmas ja Tokmanni ovat kannustaneet lapsia harrastamaan ulkoliikuntaa ja kaikkia ihmisiä liikkumaan luonnossa yhdessä läheisten kanssa sekä muistuttaneet lemmikkieläinten hyvinvoinnista.

Esimerkiksi heinäkuussa osapuolet toivat joulun keskelle kesää lahjoittamalla muun muassa erilaisia päivittäistavaroita ja ulkoliikuntavälineitä sisältävän "yllätysämpärin" suurperheelle Kittilään. Samalla yllätettiin kymmenen muutakin perhettä lahjoittamalla pienempiä, lasten toiveiden joukosta valituilla liikuntavälineillä täyttyjä "yllätysämpäreitä".

Elokuussa lahjoitettu ”yllätysämpäri” sisälsi puolestaan esimerkiksi teltan, makuupusseja, retkipatjoja sekä muita retkeilyssä tarpeellisia tuotteita, joita kampanjaan osallistunut perhe oli hyväntekijähahmolle lähettämässään kirjeessä toivonut.

Lokakuussa Brother Christmas ja Tokmanni valitsivat yhden tarinan, jonka kirjoittajalle he lahjoittivat "yllätysämpärilisen" täynnä erilaisia lemmikkieläintuotteita. Lisäksi hyväntekijähahmo vei kyseisen henkilön ostoksille Tokmanniin ja mahdollisti matkan lapsenlapsen ensimmäisille syntymäpäiville.

Seuraa Brother Christmasia sosiaalisessa mediassa

Tokmanni kannustaa kaikkia seuraamaan arvokasta hyväntekeväisyystyötä tekevää Brother Christmasia Facebookissa ja Instagramissa. Tokmannin ja hyväntekijähahmon hyväntekeväisyyskampanjaa voi seurata myös Tokmannin Facebook- ja Instagram-seinällä.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).