Inkeroisten, Kouvolan, Kuusankosken ja Lahden Launeen Robinhoodeista Tokmanneja

Pohjoismaiden suurin käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt halpakauppakonserni Tokmanni avaa uudistetut myymälät Tokmanni-ketjunimellä Inkeroisissa, Kouvolassa ja Kuusankoskella torstaina 29.10.2015 klo 9.00 ja Lahden Launeella klo 8.00. Myymälät ovat entisiä Robinhood-ketjumyymälöitä, joissa on tehty brändimuutos ja uudistuksia asiointikokemuksen parantamiseksi. Myymäläavausten myötä Tokmanni luopuu Robinhood-ketjunimen käytöstä.

Uudistetut myymälät palvelevat asiakkaitaan tutuissa liiketiloissa, Inkeroisten Tokmanni osoitteessa Spännärintie 2A 46900 Inkeroinen, Kouvolan Tokmanni osoitteessa Palokankaantie 4 45200 Kouvola, Kuusankosken Tokmanni osoitteessa Kiltatie 10 45740 Kuusankoski ja Lahden Launeen Tokmanni osoitteessa Alhonkatu 3 15610 Lahti.

Myymälät tarjoavat monipuolisen valikoiman kuivaelintarvikkeita, vaatteita ja asusteita, työkaluja, nestekaasua sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Jokaisen myymälän yhteydessä palvelee myös erillinen puutarhamyymälä. Myymälöissä on taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Kouvolassa ja Lahden Launeen Tokmannilla myydään lisäksi Veikkauksen pelejä.
Tokmanni-ketjuun yhdistämisen myötä uudistetuissa myymälöissä on panostettu erityisesti asiakasviihtyvyyteen ja ostamisen helppouteen esimerkiksi kohentamalla yleisilmettä ja uusimalla tuoteryhmien sijoittelua ja myymäläopasteita.

Tokmanni palvelee Inkeroisissa, Kouvolassa ja Kuusankoskella arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–17. Lahden Launeen Tokmanni on avoinna arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18.

Inkeroisten Tokmanni on kooltaan noin 4 050 neliömetriä, josta myynti-pinta-alaa on noin 3 600 neliömetriä. Kouvolassa vastaavat luvut ovat noin 7 450 ja 4 700, Kuusankoskella noin 5 500 ja 3 900 ja Lahden Launeella noin 5 200 ja 4 350 neliömetriä.

Avajaistorstaista sunnuntaihin uudistetut myymälät ovat täynnä avajaistarjouksia. Tokmannin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Inkeroisissa, Kouvolassa, Kuusankoskella ja Lahden Launeella yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta. Jokaisessa myymälässä kahdessa ämpärissä on 100 lahjakortti Tokmanniin.

Tokmanni on yhdistänyt Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiansa mukaisesti myymäläketjujaan Tokmanni-brändin alle. Lokakuun myymäläavausten myötä Tokmanni on saanut brändimuutoksen päätökseen.

Brändimuutosten ohella Tokmanni-konserni pyrkii strategiansa mukaisesti laajentamaan myymäläverkostoaan yli 10 000 neliömetrillä vuodessa. Lisäksi konserni tarvittaessa etsii nykyisille myymälöilleen uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita aiempaa monipuolisemmin palvelevia liiketiloja. Uusien Tokmannien avajaisia vietettiin viimeksi Kuopiossa elokuussa, Kemissä, Lappeenrannassa ja Turun kauppakeskus Skanssissa syyskuussa ja Turun kauppakeskus Wiklundissa aiemmin lokakuussa. Inkeroisten, Kouvolan, Kuusankosken ja Lahden Launeen myymäläavajaisten kanssa samana päivänä 29.10.2015 Tokmanni avaa uuden myymälän Juvalla. Lisäksi vielä kuluvan vuoden aikana uusi Tokmanni avataan Espoossa, Jämsässä, Laitilassa, Loimaalla, Nivalassa ja Vantaalla.1)

1)
www.tokmanni.fi/uudetmyymalat