Karjaalle monipuolisen valikoiman Tarjoustalo

Tokmanni-konsernin Karjaan myymälä koki mittavan uudistuksen lokakuussa. Samalla myymälän ketjunimi vaihtui Säästöpörssistä Tarjoustaloon. Uusi myymälä tarjoaa entistä paremman asiakaskokemuksen.

Monipuolisesti kuluttajien tarpeita palvelemaan suunniteltu Tarjoustalo on otettu Karjaalla hyvin vastaan, ja myymälässä on riittänyt uteliaita asiakkaita jo heti avauspäivästä 11.10. lähtien.

– Asiakkaiden reaktio ketjunimen vaihtumiseen on ollut pelkästään positiivinen. Avajaispäivänä saimme paljon hyvää palautetta siitä, kuinka siistiksi myymälä tuli Tarjoustaloksi vaihtumisen jälkeen, Karjaan myymäläpäällikkö Timo Honkanen sanoo.

Uudistetusta myymälästä löytyy aiempaa monipuolisempi kattaus edullisia ja laadukkaita tuotteita kodin käyttötarvikkeista vapaa-ajantuotteisiin ja työkaluista vaatteisiin ja asusteisiin.

– Koko myymälän osastojen järjestystä uudistettiin, ja vanhat hyllykalusteet vaihdettiin toimivampiin. Saimme aikaan uuden, todella selkeän ja avaran ilmeen. Uudella myymälällä meidän on helpompi vastata kiristyneeseen kilpailuun, Honkanen sanoo.

Myymälän valikoimista löytyy myös kuivia elintarvikkeita sekä juomia, kuten oluita, siidereitä ja virvoitusjuomia. Myymälän yhteyteen avataan keväällä myös kattava puutarhamyymälä. Muita palveluita ovat esimerkiksi pullonpalautuspiste, RAY-peliautomaatti sekä ulkomaisten asiakkaiden toiveiden mukaisesti myös Tax Free.

Tarjoustalo Karjaa
Sijainti: Ensikuja 5-9, 10300 Karjaa
Myyntipinta-ala: 3520 m²
Aukioloajat: maanantaista perjantaihin klo 9-20, lauantaisin klo 9-17 ja sunnuntaisin klo 12-16.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.