Kuhmon Maxi-Makasiinista Tokmanni

Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avaa uudistetun myymälän Tokmanni-ketjunimellä Kuhmossa torstaina 18.9.2014 klo 9.00. Myymälä on entinen Maxi-Makasiini-ketjumyymälä, joka tarjoaa brändimuutoksen myötä aiempaa paremman asiakaskokemuksen uudistetuissa, entistä modernimmissa liiketiloissa.

Myymäläavaus on osa Tokmanni-konsernin Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiaa, jonka mukaisesti se yhdistää kaikki myymäläketjunsa Tokmanni-brändin alle vuoteen 2015 mennessä.

Osoitteessa Rajakatu 36 palvelevasta Tokmanni-myymälästä löytyy laaja valikoima muassa taloustavaroita, kodintekstiilejä, vaatteita ja asusteita, kenkiä, leluja, kuivaelintarvikkeita, työkaluja sekä teknokemian tuotteita. Myymälästä löytyy myös RAY-pelikone, Tax Free -palvelut sekä TokNet-verkkokaupan noutopiste. Myymälä palvelee asiakkaitaan arkisin klo 9–20, lauantaisin klo 9–18 ja sunnuntaisin klo 12–17. Myymäläpäällikkönä toimii Atso Kyllönen.

– Kuhmossa olemme Tokmanni-brändiin liittämisen lisäksi keskittyneet muun muassa asiakasviihtyisyyden parantamiseen. Osana myymäläilmeeseen tehtyjä uudistuksia olemme täsmentäneet esimerkiksi myymälän tuotevalikoimia sekä parantaneet tuotteiden ja tuoteryhmien sijoittelua niin, että ostosten tekeminen myymälässä olisi entistä helpompaa ja miellyttävämpää, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Avajaistorstaista sunnuntaihin Kuhmon uudistettu Tokmanni on täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Tokmanni-konsernin muista myymäläavajaisista tuttuun tapaan ensimmäisille asiakkaille jaetaan lisäksi tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Kuhmon Tokmanni-myymälässä yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta. Kahdessa ämpärissä on tuotelahjojen lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälöihin.

Tokmanni-konserni laajentaa ja uudistaa myymäläverkostoaan aktiivisesti eri puolilla Suomea. Yhtiön tavoitteena on laajentaa myymäläverkostoaan yli 10 000 neliömetrillä vuodessa. Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiaan sisältyvien brändimuutosten ohella konserni pyrkii etsimään nykyisille myymälöilleen uusia liiketiloja sekä avaamaan vuosittain kolmesta viiteen uutta myymälää. Konsernin brändimuutostyö jatkuu vauhdikkaana myös Kuhmon Tokmannin myymäläavauksen jälkeen, sillä se yhdistää noin kymmenen myymäläänsä Tokmanni-brändin alle vielä kuluvan vuoden aikana. Tällä hetkellä jo yli 30 Tokmanni-konsernin myymälää on yhdistetty Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategian mukaisesti Tokmanni-brändin alle. Kaikista konsernin 147 myymälästä Tokmanneja on torstain myymäläavausten myötä jo noin 100 kappaletta.

Viimeisintä uuden myymälän avausta Tokmanni vietti elokuussa, kun se avasi myymälän uusissa liiketiloissa Pirkkalan Partolassa. Tätä ennen Tokmanni laajeni täysin uudelle paikkakunnalle toukokuussa Rovaniemellä ja huhtikuussa Saarijärvellä. Vielä kuluvan vuoden aikana upouusi Tokmanni-myymälä avataan Siilinjärvellä, Vaasassa ja Oulun Ritaharjussa. Lisäksi konsernin myymälät muuttavat uusiin liiketiloihin Hyvinkäällä ja Harjavallassa. Ensi kevään aikana Tokmanni suunnittelee avaavansa uuden myymälän Loviisassa ja Orivedellä.

TOKMANNI OY

Heikki Väänänen

etunimi.sukunimi@tokmanni.fi

Tiedotteen valokuvat ovat kuvituskuvia Tokmanni-konsernin aiemmista myymäläavajaisista. Median käyttöön tarkoitettuja valokuvia löytyy osoitteesta http://www2.emmi.fi/tokmanni/media.