Nurmeksen Tokmanni uudistui ja laajeni

Tokmanni-konserni avasi uudistetun ja laajennetun Tokmanni-ketjumyymälän Nurmeksessa torstaina 27.2.2014 klo 9.00. Laajennuksen myötä myymälän tuotevalikoima kasvoi ja asiakkaiden asiointikokemus parani.

Uudistusten ja myymälätilojen laajennuksen myötä Nurmeksen Tokmanni-myymälän tuotevalikoima on entistä monipuolisempi. Muun muassa taloustavaroiden, kodintekstiilien, lelujen, vapaa-ajan välineiden sekä pukeutumisen, sesonkien ja teknokemian tuotteiden lisäksi myymälä tarjoaa jatkossa myös runsaan valikoiman erilaisia työkaluja. Lisäksi kuivaelintarvikkeiden valikoimaa on laajennettu entistä kattavammaksi. Noin 300 m² laajennuksen myötä myymälän myyntipinta-ala on 1750 m².

Valikoimauudistusten ohella myymälässä on kiinnitetty huomiota erityisesti asiakkaiden asiointikokemuksen parantamiseen muun muassa tuoteryhmien uudelleensijoittelulla.

– Laajennuksen seurauksena myymälä tarjoaa aiempaa houkuttelevamman valikoiman kodin käyttötavaroita. Uudistusten myötä Nurmeksen myymälä on myös aiempaa viihtyisämpi asioida, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Avajaistorstaista sunnuntaihin Nurmeksen myymälä on täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Muista Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaettiin lisäksi tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Nurmeksen myymäläavajaisissa avajaisämpäreitä jaettiin 500 kappaletta. Kahdesta ämpäristä löytyi tuotelahjojen lisäksi 50 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälöihin.

Tokmanni-konserni on uudistanut myymälöitään aktiivisesti eri puolilla Suomea. Strategiansa mukaisesti konserni yhdistää vuoden 2015 loppuun mennessä kaikki nyt seitsemän eri ketjunimen alla toimivat myymälänsä yhden Tokmanni-brändin alle. Brändimuutosten ja nykyisten myymälöiden aktiivisen uudistamisen ohella Tokmanni-konserni etsii nykyisille myymälöille uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita monipuolisemmin palvelevia tiloja. Konsernin tavoitteena on avata uusia myymälöitä lisäksi täysin uusille paikkakunnille.

– Strategiamme mukaisesti pyrimme kasvattamaan myyntipinta-alaamme Suomessa noin 10 000 neliömetrillä vuodessa, Väänänen sanoo.

Lisätietoja: Heikki Väänänen toimitusjohtaja Tokmanni-konserni 020 728 6044 etunimi.sukunimi(at)tokmanni.fi