Omnikanavaista ostamista käsittelevän raportin laatineille yliopisto-opiskelijoille voitto Nordic Business and Design Case -kilpailussa – Tokmanni on toiminut yhteistyöyrityksenä raportille

Liiketoiminnan kehittäminen omnikanavaisessa toimintaympäristössä on tarkastelussa raportissa, jolla Singaporen kansallisen yliopiston opiskelijat Lynnette Liu Meizhen, Lim Jin Ming ja Rafikah Halim ovat voittaneet Design Finland 100 -projektiin sisältyvän Nordic Business and Design Case -kilpailun. Tokmanni on toiminut yhteistyöyrityksenä raportille.

Palkittuja aasialaisopiskelijoita on kiitelty Tokmannissa erityisesti siksi, että heillä on taustansa ansiosta ollut tarjota Tokmannin kaipaamia täysin ulkopuolisia ja ennakkoluulottomia näkemyksiä siihen, mitä kaikkea Tokmannin omnikanavainen palvelumalli voisi sisältää.

– Raportin laatinut opiskelijaryhmä ei ole jumiutunut vakiintuneisiin ajatusmalleihin tai käytäntöihin, vaan on käsitellyt aihetta ilahduttavan rohkeasti ja uudistushaluisesti. Lopputuloksena on kattava ja erittäin mielenkiintoinen kokonaisuus, joka sisältää myös konkreettisia toimenpide-ehdotuksia esimerkiksi ostotapahtuman sujuvoittamiseksi verkossa ja tuotetarjontamme esittelemiseksi aiempaa monikanavaisemmin, Tokmannin markkinointijohtaja Tomi Hakanpää kertoo.

– Kiitämme opiskelijoiden tarjoamasta mahdollisuudesta tutustua heidän näkemyksiinsä ja onnittelemme heitä Nordic Business and Design Case -kilpailun voitosta.

Voittajia juhlittiin Design Drives Business -seminaarissa Helsingin Valkoisessa salissa torstaina 31.8.2017. Tilaisuudessa Kaakkois-Aasian parhaissa yliopistoissa järjestetyn Nordic Business and Design Case -kilpailun voittajatiimit esittelivät ajatuksiaan suomalaisten yhteistyöyritysten liiketoiminnan kehittämiseksi.

TOKMANNI OY

Tomi Hakanpää
markkinointijohtaja

tomi.hakanpaa(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).