• Tokmanni Group Oyj/

Ostoksia kotiinkuljetuksella fiksusti ja nopeasti – Tokmanni kokeilee verkkokauppatilausten nopeita toimituksia Helsingissä

Tokmanni     Uutinen     19.10.2020 klo 12.15

Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni lanseeraa kokeilun, jonka ansiosta ketjun verkkokauppa-asiakkaat voivat saada tilauksiaan kotiinkuljetettuna kätevästi jopa samana päivänä. Maanantaina 19.10.2020 käynnistynyt nopeiden toimitusten kokeilu valikoiduilla alueilla Helsingissä jatkuu 13.11.2020 saakka.

Tokmanni toimittaa verkkokaupastaan tilattuja tuotteita asiakkailleen arkisin jopa saman päivän aikana, jos tilaus tehdään klo 14 mennessä. Myöhemmin samana päivänä tehdyt tilaukset kotiinkuljetetaan seuraavan arkipäivän aikana. Jos asiakasta ei tavoiteta toimituksen yhteydessä, tilaus ohjataan asiakkaan noudettavaksi Tokmannin kauppakeskus REDIin juuri avattuun myymälään.

Tokmannin kokeiluluonteinen nopea toimitus maksaa 9,90 euroa ja onnistuu Helsingin postinumeroalueille 00500–00580, eli esimerkiksi Sörnäisiin, Alppilaan, Alppiharjuun, osaan Vallilasta, Itä-Pasilaan, Hakaniemeen, Merihakaan, Kallioon, Kalasatamaan, Hermanniin, Arabianrantaan, Kumpulaan, Toukolaan, Viikinrantaan, Kulosaareen, Verkkosaareen ja Kyläsaareen.

Nopeiden toimitusten kokeilun avulla Tokmanni kartoittaa sitä, kuinka paljon asiakkaat kaipaavat lyhyitä toimitusaikoja verkkokauppaostoksilleen, Tokmannin strategia- ja kehitysjohtaja Janne Pihkala kertoo.

– Kokeilun avulla saamme lisää tietoa nopeisiin toimituksiin liittyvistä toiveista, haasteista ja onnistumisista. Kokeilun perusteella teemme tarvittaessa jatkokehitystä itse palvelulle.

Lisätietoa Tokmannin nopeiden toimitusten kokeilusta löytyy verkkosivuilta www.tokmanni.fi/pikatoimitukset.

Janne Pihkala
strategia- ja kehitysjohtaja

janne.pihkala(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.