Paraisten Tarjoustalosta Tokmanni

Tokmanni-konserni avaa uudistetun myymälän Tokmanni-ketjunimellä Paraisilla torstaina 6.3.2014 klo 9.00. Myymälä on entinen Tarjoustalo-ketjumyymälä, joka on saanut brändimuutoksen myötä uuden, aiempaa modernimman myymäläilmeen.

Paraisten Tokmannin myymäläavaus on osa Tokmanni-konsernin strategiaa, jonka mukaisesti se yhdistää kaikki nyt seitsemän eri nimen alla toimivaa myymäläketjuaan yhden Tokmanni-brändin alle vuoden 2015 loppuun mennessä.

Paraisten uudistettu myymälä on aiempaa viihtyisämpi asioida, sillä myymäläilmeen uudistamisen ohella esimerkiksi tuoteryhmien sijoittelussa on kiinnitetty huomiota erityisesti asiointikokemuksen parantamiseen.

– Paraisten myymälässä tehdyn brändiuudistuksen myötä voimme tarjota entistäkin edullisemmat hinnat sekä ajankohtaisempia ja houkuttelevampia tuotteita kodin käyttötavaravalikoimassa. Samalla olemme kehittäneet asiakkaan asiointikokemusta myymälässä, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Paraisten Tokmannilta löytyy lähes kaikki tarvittava arkeen ja juhlaan erittäin edullisesti. Myymälän tuotevalikoimiin lukeutuvat muun muassa taloustavarat, kodintekstiilit, lelut, työkalut, vapaa-ajan välineet, kuivaelintarvikkeet sekä pukeutumisen, sesonkien ja teknokemian tuotteet. Myymälän yhteydessä toimii puutarhasesonkeina myös erillinen puutarhamyymälä.

Avajaistorstaista sunnuntaihin Paraisten Tokmanni on täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Muista Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan lisäksi tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Paraisten myymäläavajaisissa avajaisämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta. Kahdessa ämpärissä on tuotelahjojen lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälään.

Tokmanni-konserni on uudistanut myymälöitään aktiivisesti eri puolilla Suomea. Brändimuutosten ja nykyisten myymälöiden aktiivisen uudistamisen ohella konserni etsii nykyisille myymälöille uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita monipuolisemmin palvelevia tiloja. Tokmanni-konsernin tavoitteena on avata uusia myymälöitä myös täysin uusille paikkakunnille.

– Strategiamme mukaisesti pyrimme kasvattamaan myyntipinta-alaamme Suomessa noin 10 000 neliömetrillä vuodessa, Väänänen sanoo.

Heikki Väänänen

Tokmanni-konserni