• Tokmanni Group Oyj/

SIRUP Copenhagenin BIO FARM -vaatemallisto on kuin matka tanskalaiselle maaseudulle – Suomessa vain Tokmannilla myytävän brändin mallistossa on 14 upeaa uutuutta

Tokmanni     Uutinen     30.3.2021 klo 14.00

SIRUP Copenhagenin uutuusmallistoon kuuluu esimerkiksi kuvan heleällä kukkakuosilla kuvioitu kietaisupaita. Vaatteen hinta on Tokmannilla 22,95 €.

SIRUP Copenhagenin uusi BIO FARM -naistenvaatemallisto on kuin matka tanskalaiselle maaseudulle. Malliston vaatteissa hallitsevat puuteriset sävyt, talonpoikaishenkiset pienet ruudut ja heleä kukkakuosi. Kesäistä seikkailunhalua huokuvan malliston uutuudet ovat juuri saapuneet myyntiin valikoituihin Tokmanni-myymälöihin ja Tokmannin verkkokauppaan.

SIRUP Copenhagenin romanttinen BIO FARM on omiaan intohimoiselle ja muodikkaalle pukeutujalle. Brändin kuluvan vuoden toinen mallisto koostuu tanskalaista designia huokuvasta kietaisupaidasta, sifonkihameesta, neuletakista, slouchy fit -housuista, tvillihameesta, collegepaidasta, paidasta, puserosta, ribbitrikoopuserosta ja maksimekosta. Eri värivaihtoehdot mukaan lukien mallistossa on yhteensä 14 vaatetta.

Tanskalaisbrändin vaatteet yhdistävät edullisuuden ja muodikkuuden. Vaatteista on helppo yhdistellä itsensä näköisiä asukokonaisuuksia, Tokmannin pukeutumisen ostaja Margit Forss kertoo ja nostaa esille kaksi uutuutta.

BIO FARM -malliston kietaisupaita on ohutta, läpikuultavaa sifonkia, joka on kuvioitu heleällä kukkakuosilla. Kauniin naisellisen paidan kietaisuleikkaus on kiinniommeltu, ja vaatteessa on toiselle sivulle solmittavat nauhat. Vyötäröllä on kuminauha, ja pitkien hihojen hihansuissa on kuminauharypytys.

– Luonnonvalkoisissa housuissa on korkeavyötäröinen slouchy fit -malli, joka muistuttaa mutsifarkkuja. Housujen tvillikangas on 100 % puuvillaa, ja malli on yläosastaan väljä ja kapenee alaspäin. Lahkeensuissa on käänne, mutta käänteet voi myös avata, jolloin lahkeista tulee täysimittaiset, hän lisää.

Noin vuosi sitten lanseeratun SIRUP Copenhagenin vaatteet suunnitellaan Tanskassa ja valmistetaan BSCI-auditoiduilla tehtailla Aasiassa. Brändin vaatteiden kokovaihtoehdot ovat XS–L. Vaatteissa on hieman esimerkiksi Tokmannin omiin merkkeihin lukeutuvan Polan vaatteita niukempi mitoitus.

Suomessa brändin vaatteita on myynnissä yksinoikeudella valikoiduissa Tokmanni-myymälöissä ja Tokmannin verkkokaupassa osoitteessa www.tokmanni.fi/sirupcopenhagen.

SIRUP Copenhagenin romanttinen Bio Farm -mallisto on omiaan intohimoiselle ja muodikkaalle pukeutujalle. Uutuusmallistoon kuuluu eri värivaihtoehdot mukaan lukien 14 vaatetta.

Seuraa Tokmannia ja SIRUP Copenhagenia Instagramissa:
www.instagram.com/tokmanni, ”tokmanni”
www.instagram.com/sirupcopenhagen, ”sirupcopenhagen”

Vuoden 2021 toinen SIRUP Copenhagen -mallisto:

Valikoima:
- Handout tuotteiden tarkemmista tiedoista on saatavilla liitteenä.

Hinnat:
- Mallit 12,95–29,95 €/kpl

Materiaalit ja koot:
- Materiaalit vaihtelevat tuotteittain. Tarkemmat tiedot löytyvät oheisesta handoutista.
- Kokovaihtoehdot ovat XS–L.

Saatavuus:
- Malliston vaatteet saapuivat myyntiin valikoituihin Tokmanni-myymälöihin
maaliskuun lopussa. Tuotteita on saatavilla myös Tokmannin verkkokaupassa
www.tokmanni.fi/sirupcopenhagen.
- Suomessa tuotteet ovat yksinmyynnissä Tokmannilla.

Tiedustelut ja painokelpoiset kuvat:
- Tokmannin asiakaspalvelu:
www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu, asiakaspalvelu@tokmanni.fi, puh. 020 33 1415 (ark. klo 10–18. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min [sis. alv 24%].)

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.