SIRUP Copenhagenin CRYSTAL LOUNGE -vaatemallisto on kuin urbaani seikkailu Kööpenhaminan keväisillä kaduilla ja puistoissa – Tanskalaisbrändin vaatteita myydään Suomessa vain Tokmannilla

Tokmanni     Uutinen     3.2.2021 klo 13.30

SIRUP Copenhagenin uutuusmallistoon kuuluu esimerkiksi kuvan pikkukukallinen, malliltaan suora trikoomekko. Samasta kuosista on tarjolla myös trikoopusero. Trikoomekon hinta on Tokmannilla 26,95 € ja -puseron 19,95 €.

SIRUP Copenhagenin uusi CRYSTAL LOUNGE -naistenvaatemallisto on kuin urbaani seikkailu Kööpenhaminan keväisillä kaduilla ja puistoissa. Monipuolinen mallistokokonaisuus on hillitty ja tyttömäinen, ja siinä on ripaus tanskalaiselle designille ominaista huolettomuutta. Hallitsevien pastellisävyjen joukosta pilkottava tumma, kivipesty denim tuo yleisilmeeltään pehmeään mallistoon sopivan ripauksen rouheutta. Uutuudet saapuvat myyntiin helmikuun alussa ja ovat edeltäjiensä tavoin saatavilla Suomessa vain Tokmannilla.

SIRUP Copenhagenin vuoden 2021 ensimmäinen mallisto koostuu neulepaidasta, kuositrikoomekosta ja -puserosta, kahdesta erilaisesta ribbitrikoopuserosta, lyhyestä collegehupparista, collegehousuista, farkkuhameesta, neuletakista ja farkuista. Eri värivaihtoehdot mukaan lukien mallistossa on yhteensä 16 vaatetta.

Tanskalaisbrändin vaatteet soveltuvat erinomaisesti henkilöille, jotka arvostavat edullisia hintoja ja haluavat luoda ja yhdistellä itsensä näköisiä, tyylikkäitä asukokonaisuuksia erittäin helposti, Tokmannin pukeutumisen Design Manager Lilli Hietala kertoo.

– Uutuuksista esimerkiksi pusero on kevyttä, pehmeää sekä hyvin laskeutuvaa trikoota. Pikkukukallisella printtikuosilla kuvioidussa puserossa on esimerkiksi savupiippukaulus ja kaunis poimutus hartiaosassa. Sama kuosi näyttäytyy myös malliltaan suorassa mekossa, jonka hihansuissa on kuminauharypytys ja röyhelömäinen reunus.

Mallistokokonaisuuteen kuuluvat mustat farkut ovat puolestaan kevyttä denimiä, jossa on voimakkaasti pesty ulkonäkö.

– Farkuissa on korkeavyötäröinen slouchy fit -malli, joka muistuttaa mutsifarkkuja. Malli on yläosasta väljä ja kapenee alaspäin. Vajaamittaisten lahkeiden lahkeensuissa on käänne, mutta käänteet voi myös avata, jolloin lahje saa hieman lisää pituutta. Farkkujen vyötäröllä on leveä smokkirypytetty kuminauha ja kaksi nappia, hän lisää.

Noin vuosi sitten lanseeratun SIRUP Copenhagenin vaatteet suunnitellaan Tanskassa ja valmistetaan BSCI-auditoiduilla tehtailla Aasiassa. Brändin vaatteiden kokovaihtoehdot ovat XS–L. Vaatteissa on hieman esimerkiksi Tokmannin omiin merkkeihin lukeutuvan Polan vaatteita niukempi mitoitus.

Suomessa brändin vaatteita on myynnissä yksinoikeudella valikoiduissa Tokmanni-myymälöissä ja Tokmannin verkkokaupassa osoitteessa www.tokmanni.fi/sirupcopenhagen.

SIRUP Copenhagenin vaatteista on helppo yhdistellä mieleisiään asukokonaisuuksia. Brändin vuoden 2021 ensimmäinen vaatemallisto sisältää eri värivaihtoehdot mukaan lukien 16 vaatetta.

Seuraa Tokmannia ja SIRUP Copenhagenia Instagramissa:
www.instagram.com/tokmanni, "tokmanni”
www.instagram.com/sirupcopenhagen, ”sirupcopenhagen”

Vuoden 2021 ensimmäinen SIRUP Copenhagen -mallisto:

Valikoima:
- Handout tuotteiden tarkemmista tiedoista on saatavilla liitteenä.

Hinnat:
- Mallit 14,95–39,95 €/kpl

Materiaalit ja koot:
- Materiaalit vaihtelevat tuotteittain. Tarkemmat tiedot löytyvät oheisesta handoutista.
- Kokovaihtoehdot ovat XS–L.

Saatavuus:
- Malliston vaatteet saapuvat myyntiin valikoituihin Tokmanni-myymälöihin helmikuun alussa. Valikoituja tuotteita on saatavilla myös Tokmannin verkkokaupassa www.tokmanni.fi/sirupcopenhagen.
- Suomessa tuotteet ovat yksinmyynnissä Tokmannilla.

Tiedustelut ja painokelpoiset kuvat:
- www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu, asiakaspalvelu@tokmanni.fi, puh. 020 33 1415 (ark. klo 10–18. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min [sis. alv 24%].)

Lilli Hietala
Design Manager, pukeutuminen

lilli.hietala(at)tokmanni.fi

Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa veloitetaan ulkomaanpuhelumaksu.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.