SIRUP Copenhagenin uudessa Crystal Clear -vaatemallistossa korostuvat mukavuus ja trendikkyys – Vaatteista voi luoda ja yhdistellä tyylikkäitä asukokonaisuuksia ilahduttavan helposti ja edullisesti

Tokmanni     Uutinen     10.11.2020 klo 17.15

Yksi SIRUP Copenhagenin uutuuksista on beige teddykarvapusero, joka sopii erinomaisesti yhteen esimerkiksi brändin aiemmasta mallistosta tuttujen, yhä saatavilla olevien sinisten farkkujen kanssa.

Tanskalaisbrändi SIRUP Copenhagenin CRYSTAL CLEAR -uutuusmalliston seesteinen sävymaailma tuo mieleen auringonvalossa kylpevän talvisen peltoaukean ja sen säihkyvät lumihanget. Suloisen pehmeästä teddykarvasta karismaattiseen tekonahkaan vaihteleva materiaalikirjo tekee mallistosta monikäyttöisen kokonaisuuden, josta löytyy vaihtoehtoja niin juhlasesonkiin kuin takkatulen ääressä vietettyihin koti-iltoihinkin. Marraskuun puoliväliin mennessä myyntiin saapuva uutuusmallisto on edeltäjiensä tavoin myynnissä Suomessa vain Tokmannilla.

Tanskalaista designia edustavan SIRUP Copenhagenin vuoden 2020 viimeinen ja samalla kuudes mallisto muodostuu beigestä teddykarvapuserosta, valkoisesta ja vihreästä pooloneuleesta, mustasta pitsineulepaidasta sekä mustasta keinonahkapaidasta ja tummanvihreistä keinonahkahousuista.

– Malliston uutuuksista pooloneuleessa on lyhyt ja väljän laatikkomainen malli. Lämpimän neuleen poolokaulus on joustinneuletta. Lisäksi hihat ja etukappale ovat palmikko- ja takakappale sileää neuletta. Vaate on sekä erittäin kaunis että miellyttävä yllä, Tokmannin pukeutumisen Design Manager Lilli Hietala kertoo.

Yhteistä SIRUP Copenhagenin mallistojen vaatteille on, että niistä voi luoda ja yhdistellä kantajansa näköisiä, tyylikkäitä asukokonaisuuksia ilahduttavan helposti ja edullisesti.

– Esimerkiksi väljä pooloneule sopii erinomaisesta yhteen leggingsejä tyylittelevien, kapeiden keinonahkahousujen kanssa. Supertrendikkäät housut ovat joustavaa kangasta, joka on pinnoitettu muistuttamaan nahkaa. Käytön kannalta kätevää on, että malliston keinonahkapaidan tavoin housut voidaan pestä pyykinpesukoneessa, Hietala kertoo.

SIRUP Copenhagenin vaatteet suunnitellaan Tanskassa ja valmistetaan BSCI-auditoiduilla tehtailla Aasiassa. Vaatteiden kokovaihtoehdot ovat XS–L ja mitoitus hiukan esimerkiksi Tokmannin omiin merkkeihin lukeutuvan Polan vaatteita niukempi.

Suomessa brändin vaatteita myydään yksinoikeudella valikoiduissa Tokmanni-myymälöissä ja Tokmannin verkkokaupassa osoitteessa www.tokmanni.fi/sirupcopenhagen.

SIRUP Copenhagenin vaatteista on helppo yhdistellä mieleisiään asukokonaisuuksia. Brändin kuluvan vuoden viimeinen vaatemallisto sisältää beigen teddykarvapuseron, valkoisen ja vihreän pooloneuleen, mustan pitsineulepaidan sekä mustan keinonahkapaidan ja tummanvihreät keinonahkahousut.

Seuraa Tokmannia ja SIRUP Copenhagenia Instagramissa:
www.instagram.com/tokmanni, ”tokmanni”
www.instagram.com/sirupcopenhagen
, ”sirupcopenhagen”

Vuoden 2020 viimeinen SIRUP Copenhagen -mallisto:

Valikoima:
- Handout tuotteiden tarkemmista tiedoista on saatavilla
liitteenä.

Hinnat:
- Mallit 22,95–29,95 €/kpl

Materiaalit ja koot:
- Materiaalit vaihtelevat tuotteittain. Tarkemmat tiedot löytyvät oheisesta handoutista.
- Kokovaihtoehdot ovat XS–L.

Saatavuus:
- Malliston vaatteet saapuvat myyntiin valikoituihin Tokmanni-myymälöihin marraskuun puoliväliin mennessä. Valikoituja tuotteita on saatavilla myös Tokmannin verkkokaupassa
www.tokmanni.fi/sirupcopenhagen.
- Tuotteet ovat yksinmyynnissä Tokmannilla.

Tiedustelut ja painokelpoiset kuvat:

- www.tokmanni.fi/asiakaspalveluasiakaspalvelu@tokmanni.fi, puh. 020 33 1415 (ark. klo 10–18. Puhelun hinta 020 33-alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min [sis. alv 24%].)

Lilli Hietala
Design Manager, pukeutuminen

lilli.hietala(at)tokmanni.fi

Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa veloitetaan ulkomaanpuhelumaksu.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.