Someron ja Lohjan Lempolan Tarjoustaloista Tokmanneja

Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avaa uudistetut myymälät Tokmanni-ketjunimellä Somerolla ja Lohjan Lempolassa torstaina 30.10.2014 klo 9.00. Myymälät ovat entisiä Tarjoustalo-ketjumyymälöitä, joissa on tehty brändimuutos ja sen yhteydessä paljon uudistuksia asiakaskokemuksen parantamiseksi.

Uudistettujen myymälöiden monipuolisiin valikoimiin kuuluvat muun muassa taloustavarat, kodintekstiilit, lelut, vapaa-ajan välineet, työkalut, nestekaasut, kuivaelintarvikkeet sekä pukeutumisen, sesonkien ja teknokemian tuotteet. Molempien myymälöiden yhteydessä toimii puutarhasesonkeina myös erillinen puutarhamyymälä. Myymälöistä löytyvät myös RAY:n pelikoneet, Tax Free -palvelut ja konsernin TokNet-verkkokaupan noutopiste. Someron myymälässä on lisäksi Veikkauksen pelipalvelut.

– Osana uudistuksia olemme suunnitelleet myymälöistämme aiempaa selkeämpiä ja viihtyisämpiä ostopaikkoja. Esimerkiksi tuoteryhmät on sijoiteltu niin, että asiakkaamme löytävät ajankohtaiset sesonki- ja tarjoustuotteemme aiempaa helpommin. Uskomme uudistusten parantavan asiakaskokemusta myymälöissämme, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Avajaistorstaista sunnuntaihin myymälät ovat täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan lisäksi tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Nyt avattavissa myymälöissä avajaisämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta myymälää kohden. Kahdessa ämpärissä on tuotelahjojen lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälöihin.

Tokmanni-konserni on kehittänyt myymäläverkostoaan aktiivisesti viimeisinä vuosina. Yhtiön tavoitteena on laajentaa myymäläverkostoaan myös lähitulevaisuudessa yli 10 000 neliömetrillä vuodessa avaamalla vuosittain kolmesta viiteen uutta myymälää, etsimällä nykyisille myymälöille aiempaa monipuolisemmin palvelevia liiketiloja sekä laajentamalla ja uudistamalla konsernin jo olemassa olevia myymälöitä.

Osana myymäläverkostonsa kehittämistä Tokmanni-konserni muuttaa uusiin liiketiloihin Hyvinkäällä torstaina 30.10.2014 ja avaa uuden myymälän Oulun Ideaparkissa perjantaina 31.10.2014. Aiemmin lokakuussa Tokmanni avasi uuden myymälän Siilinjärvellä. Tätä ennen konserni muutti uusiin liiketiloihin Pirkkalassa elokuussa ja avasi uuden myymälän Rovaniemellä toukokuussa ja Saarijärvellä huhtikuussa. Vielä kuluvan vuoden aikana Tokmanni avaa uuden myymälän Vaasassa ja muuttaa uusiin liiketiloihin Harjavallassa. Ensi kevään aikana Tokmanni avaa uuden myymälän esimerkiksi Loviisassa ja Orivedellä.

Someron ja Lohjan Lempolan myymäläavaukset ovat osa Tokmanni-konsernin Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiaa, jonka mukaisesti se yhdistää Tarjoustalo-, Robinhood-, Maxi-Makasiini- ja Maxi-Kodintukku-myymäläketjunsa yhden Tokmanni-brändin alle vuoden 2015 loppuun mennessä. Lokakuun myymäläavausten ja brändimuutosten myötä kaikista Tokmanni-konsernin 149 myymälästä jo hieman yli 100 on Tokmanni-ketjumyymälöitä. Tokmanni-brändin alle yhdistettyjen myymälöiden joukossa ovat jo esimerkiksi kaikki Säästöpörssi- ja Vapaa Valinta -ketjumyymälät.

TOKMANNI OY

Heikki Väänänen
Tokmanni-konserni
etunimi.sukunimi@tokmanni.fi

Tiedotteen valokuva on kuvituskuva Tokmanni-konsernin aiemmasta myymäläavajaistilaisuudesta. Median käyttöön tarkoitettuja valokuvia löytyy osoitteesta http://www2.emmi.fi/tokmanni/media.