Takaisinveto: Goplana suklaita vedetty pois myynnistä virheellisten pakkausmerkintöjen vuoksi

Tokmanni        Uutinen        4.11.2019 klo 9.00

Goplana appelsiinisuklaa ja Goplana kirsikkasuklaa saattavat sisältää pieniä määriä maapähkinää, muita pähkinöitä, maitoa, gluteenia ja kananmunaa, joista ei ole merkintää tuotteen suomen- ja ruotsinkielisissä pakkausmerkinnöissä. Tuote voi olla vaarallinen maapähkinälle, muille pähkinöille, maidolle, gluteenille ja kananmunalle allergisille henkilöille. Muille tuote on turvallinen.

Valmistaja: Colian sp.z.o.o.
Parasta ennen: 09.2020
Pakkauskoko: 190 g
Goplana appelsiinisuklaa Delights (5900352014524)
Goplana kirsikkasuklaa Delights (5900352014531)

Goplana kirsikkasuklaa Delights 5900352014531

Takaisinveto koskee vain yllä mainittua tuote-erää. Virheellinen tuote-erä on poistettu myynnistä kaikista Tokmannin myymälöistä.

Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa ostamansa tuotteet Tokmannin myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään.

Tokmanni pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa vaivaa.

Lisätietoja asiakkaille:

Tokmannin asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@tokmanni.fi

Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9.00–18.00. Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soittaessa on 8,4 snt/min (sis. alv 24 %).

Lisätietoja medialle:

maarit.mikkonen@tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).