Takaisinveto: Kotikulta LED-valosarjoja sisä- ja ulkokäyttöön

Tokmanni     Uutinen     18.12.2018 klo 11.25

Tokmanni pyytää asiakkaitaan palauttamaan ohessa tarkemmin määritellyt sisä- ja ulkokäyttöön tarkoitetut Kotikulta LED-valosarjat ja -tuotteet. Tokmanni on omassa laadunvalvonnassaan havainnut tuotteissa turvallisuuspuutteen. Ohessa mainittujen valosarjojen ja -tuotteiden muuntajan muoviosa (kotelo) saattaa olla viallinen ja tuote saattaa aiheuttaa sähköiskun vaaran.

Takaisinveto koskee vuonna 2018 valmistettuja tuotteita, joissa on käytetty muuntajia 3,5V/1,2 VA (LR-03.501.2) tai 31V/3,6VA (LRIP-31003.6). Tuotteen valmistusvuosi löytyy tuotteeseen kiinnitetystä infolapusta.

Tokmanni pyytää kaikkia tuotteen ostaneita lopettamaan tuotteen käytön välittömästi ja palauttamaan tuotteen mihin tahansa Tokmannin myymälään. Tuotteen ostohinta hyvitetään eikä kuittia vaadita.

Tokmanni pahoittelee laatuongelmaa ja esittää anteeksipyynnön kaikille kuluttajille, joita tapaus koskee.

Tuotteiden EAN-koodit:

• 6438114807040,
  • 6438114807057 ja
  • 6438114807071.

Lisäys 18.12.2018 klo 17.50: 6438114797877, 6419860028538 ja 6438114775936.

Tuotekuvat löytyvät Tokmannin verkkosivuilta osoitteesta www.tokmanni.fi/koristevalojentakaisinveto2018.

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Yli 3 400 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. 186:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.