• Tokmanni Group Oyj/

Tällaista kosmetiikkatarjontaa ei heti uskoisi Tokmannilta – Valikoimiin tuhansia kosmetiikkatuotteita maailmankuuluilta brändeiltä

Tokmanni     Lehdistötiedote     1.12.2020 klo 12.00

Fiksun ostamisen puolesta -sloganistaan tuttu halpakauppaketju Tokmanni on tehnyt merkittävän avauksen kosmetiikkamarkkinoilla laajentamalla valikoimiaan verkossa yli 200 erittäin arvostetun bränditalon hajuvesillä sekä kampaamo- ja muilla kosmetiikkatuotteilla. Valikoimalaajennuksen myötä Tokmannilta löytyy tuhansittain laadukkaita kosmetiikkatuotteita sadoilta merkeiltä. Tulevaisuudessa tarjonta tulee kasvamaan entisestään.

Tokmannin valikoimiin on tuotu meikkejä esimerkiksi brändeiltä NARS ja Estée Lauder. Ihonhoitoon keskittyneistä brändeistä Tokmannilta löytyy nyt tuotteita esimerkiksi brändeiltä Clinique ja Elizabeth Arden. Tarjolla on myös esimerkiksi brändien Redken ja Goldwell hiustuotteita sekä Gucci ja Marc Jacobs hajuvesiä.

Pitkään suunniteltu valikoimalaajennus

Tokmanni on valmistellut kosmetiikkavalikoiman laajentamista verkkokaupassaan pitkään ja pitää sitä erittäin merkittävänä asiana.

– On äärimmäisen hienoa, että voimme tarjota asiakkaillemme kosmetiikkaa nyt myös yli 200 maailmankuululta bränditalolta. Tällaista tuhansien kosmetiikkatuotteiden tarjontaa ei ehkä heti osaisi yhdistää suomalaiseen päivittäistavarakauppaan ja Tokmanniin, teknokemian ostoryhmäpäällikkö Mikko Keskitalo kertoo.

Kosmetiikkatarjonta tulee kasvamaan Tokmannilla jatkossakin.

– Haluamme palvella asiakkaitamme yhä paremmin. Kosmetiikan osalta tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että laajennamme valikoimiamme entisestään erilaisilla, hinta-laatusuhteeltaan erittäin hyvillä tuotteilla. Kuuntelemme tarkkaan asiakkaidemme toiveita, Keskitalo lupaa.

Tutustu Tokmannin verkkokaupan monipuoliseen kosmetiikkatarjontaan esimerkiksi osoitteessa www.tokmanni.fi/brandikosmetiikka.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.