Tarjoustalo Espoon keskukseen

Tokmanni-konserni avasi tänään klo 10 uuden Tarjoustalo-myymälän kauppakeskus Espoontoriin, Espoon keskukseen. Sijainniltaan erinomaiseen myymälään on helppo tulla myös julkisilla kulkuneuvoilla, ja asiointia helpottavat runsaat pysäköintitilat parkkitalossa.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tarjoustalossa on noin 950 m2. Myymälän runsaaseen valikoimaan kuuluvat mm. pukeutumisen tuotteet, kosmetiikka ja kodintarvikkeet.

Myymälä työllistää 15 henkeä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9–21, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–16.

”Espoo on erinomainen kauppapaikka. Tarjoustalo oli Espoontorin kauppakeskuksen uudistamisen ajan poissa, ja olemme iloisia voidessamme nyt palata Espoon keskukseen. Uudistunut, nykyaikainen myymälämme tarjoaa espoolaisille laajan valikoiman laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan”, totesi Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla joko täysin uusille myymäläpaikkakunnille tai etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.