Tokmanneihin noin 40 uutta Otto-automaattia

Tokmanni on sopinut Automatia Pankkiautomaatit Oy:n kanssa noin 40 uuden Otto-käteisautomaatin sijoittamisesta Tokmannin myymälöihin ympäri Suomea vuoden loppuun mennessä.

”Käteisen rahan saatavuuden lisääminen palvelee tavoitettamme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman helppoa ja huoletonta asiointia myymälöissämme, ja lisää samalla asiakasvirtoja myymälöihin”, kertoo Tokmannin myyntijohtaja Mathias Kivikoski.

Kaikissa Tokmannin myymälöissä on jatkossakin mahdollista nostaa käteistä veloituksetta kassalta ostoksien yhteydessä myös siellä, missä automaatteja ei ole.

Otto-automaatit on Suomen laajin käteisautomaattiverkosto, johon sisältyy lähes 1 400 Otto-automaattia ympäri Suomea. Ajantasainen lista automaateista löytyy osoitteesta otto.fi.

Mathias Kivikoski
myyntijohtaja

mathias.kivikoski(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 4 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2020 Tokmannin liikevaihto oli 1 073,2 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).