Tokmanni avaa 170:nnen myymälänsä Keuruulle

Tokmanni avaa uuden myymälän Keuruulla torstaina 19.10.2017 klo 10.00. Keuruun keskustan laidalla Tervan kaupunginosassa sijaitsevan myymälän avajaisia juhlistetaan Tokmannille tuttuun tapaan avajaistarjouksin. Lisäksi myymälässä jaetaan 1 000 tuotelahjoja sisältävää yllätysämpäriä avajaisaamun ensimmäisille asiakkaille. Uuden myymälän myötä Tokmannilla on jo 170 myymälää eri puolilla Suomea.

Valtatie 23:n varrella täysin uudessa liikerakennuksessa palveleva Tokmanni tarjoaa monipuolisen valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian, kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut sekä pienelektroniikkaromun kierrätys-, verkkokaupan nouto- ja Veikkauksen pelipisteet. Myymälän yhteydessä on lisäksi erillinen puutarhamyymälä.

Myyntipinta-alaa uudessa Tokmannissa on noin 2 050 neliömetriä. Asiakkaita 12 työntekijää työllistävässä myymälässä palvellaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymäläpäällikkönä toimii Virpi Virtanen. Myymälän osoite on Tervantie 2, 42700 Keuruu.

– Keuruun Tokmanni on uusimman myymäläkonseptimme mukainen monipuolisen tuotevalikoiman myymälä, jossa ostaminen on tehty helpoksi esimerkiksi selkeillä opasteilla ja tuotteiden tarkkaan harkitulla sijoittelulla. Asiakkaiden viihtymistä edesauttaa varmasti myös täysin uusi moderni liikerakennus, jossa on tilava parkkialue ja muita arjen ostotarpeisiin vastaavia kauppoja, Tokmannin myyntijohtaja Mathias Kivikoski kertoo.

– Tavoitteenamme on kasvattaa myymäläverkostoamme noin 200 myymälän kokoiseksi. Olemme jo aiemmin kertoneet etsivämme uusia kauppapaikkoja kaupunkien keskustoista sekä noin 10 000 asukkaan taajamista, joissa kaupan palvelut ovat noin vartin ajomatkan päässä. Pori-Jyväskylä-valtatien varrella sijaitseva, lähes tarkalleen 10 000 asukkaan Keuruu on Tokmannille erinomainen kauppapaikka, hän kertoo.

Uuden Tokmannin vihkivät torstaiaamuna käyttöön Tokmannin Kivikoski ja Keuruun kaupunginjohtaja Hannu Mars.

Tänä vuonna luvassa vielä viisi uutta Tokmannia

Tokmannin tavoitteena on laajentaa myymäläverkostoaan noin 30 uudella myymälällä eli noin 200 myymälän kokoiseksi. Vielä kuluvana vuonna uusi Tokmanni avataan Keuruun lisäksi Haukiputaalla, Joensuussa, Lapualla, Oulussa ja Tampereella. Aiemmin tänä vuonna Tokmannin myymäläavajaisia on vietetty jo 11 kertaa: Helsingin Vuosaaressa ja ydinkeskustan kauppakeskus Citycenterissä, Espoossa, Haapajärvellä, Kotkassa, Kouvolassa, Närpiössä, Parkanossa, Seinäjoella, Turussa ja Ylöjärvellä. Mainituista Kotkassa, Kouvolassa ja Ylöjärvellä Tokmanni muutti uusiin liiketiloihin.
1) Lisäksi Tokmanni on uudistanut myymälöitään tänä vuonna Kangasalan Lentolassa, Espoon kauppakeskus Espoontorilla, Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä. Espoon kauppakeskus Lippulaivassa sijaitseva Tokmanni suljettiin kesällä kauppakeskuksen purkamisen vuoksi.

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Mathias Kivikoski