Tokmanni avaa myymälän uudistettuna ja laajennettuna Espoossa

Kauppaketju Tokmanni avaa myymälän uudistettuna ja laajennettuna Espoon kauppakeskus Espoontorilla torstaina 23.3.2017 klo 8.00. Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin myymälä on täynnä avajaistarjouksia. Avajaisaamun 500 ensimmäiselle asiakkaalle jaetaan myös tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä. Ämpäreistä kahdessa on myös 50 euron lahjakortti Tokmannille.

Kauppakeskus Espoontorin toisessa kerroksessa palveleva myymälä on uudistettu vastaamaan Tokmannin uusinta myymäläkonseptia. Uudistusten yhteydessä myymälän myyntipinta-alaa on laajennettu noin 300 neliömetrillä noin 1 100 neliömetriin.

– Laajennuksen myötä saamme lisää mahdollisuuksia esitellä tuotevalikoimaamme. Asiointikokemusta olemme parantaneet myös esimerkiksi uudistamalla myymäläopasteita ja tuoteryhmien sijoittelua sekä rakentamalla infopisteen kassojen yhteyteen. Tokmannille kauppakeskus Espoontori soveltuu erinomaisesti, sillä se sijaitsee rautatieaseman vieressä ihmisten luontaisten kulkureittien varrella, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Kauppakeskus Espoontorin Tokmanni tarjoaa monipuolisen valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on jatkossakin esimerkiksi taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Uutta on asiakkaiden käyttöön tarkoitettu sähköelektroniikkaromun kierrätyspiste.

Osoitteessa Kamreerintie 3 02270 Espoo sijaitseva Tokmanni palvelee asiakkaitaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18.

Tokmannin myymäläavajaiset jatkuvat

Tokmanni on julkaissut avaavansa uuden myymälän Haapajärvellä, Ylöjärvellä, Parkanossa, Helsingissä, Haukiputaalla, Oulussa, Keuruulla, Lapualla ja Tampereella tämän vuoden aikana.1) Mainituista Ylöjärvellä ketju muuttaa uusiin liiketiloihin. Jo aiemmin tänä vuonna Tokmanni avasi uuden myymälän Närpiössä, muutti uusiin liiketiloihin Kotkassa sekä uudisti myymälänsä Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä.

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen
toimitusjohtaja

heikki.vaananen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

• Mika Rautiainen

toimitusjohtaja

Tokmanni Oy, hallinto- ja logistiikkakeskus, Isolammintie 1, FIN-04600 MÄNTSÄLÄ FINLAND (Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa ulkomaanpuhelumaksu.)
  • Markku Pirskanen

talous- ja hallintojohtaja, toimitusjohtajan sijainen

• Maarit Mikkonen

• Asiakaspalvelu
    Kuluttajille suunnattu asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10.00–18.00. Puhelun hinta 020 33 -alkuiseen palvelunumeroon soitettaessa on 0,084 €/min (sis. alv 24 %).