• Tokmanni Group Oyj/

Tokmanni avaa myymälänsä uudistettuna Nummelassa – Aiempaa viihtyisämmässä myymälässä on helppo tehdä halpoja ostoksia

Tokmanni     Lehdistötiedote     17.11.2020 klo 16.40

Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni avaa myymälänsä kattavasti uudistettuna Nummelassa torstaina 19.11.2020 klo 8.00. Entistä viihtyisämpää ja modernimpaa Tokmanni-ilmettä saaneen myymälän avajaisissa on runsaasti tarjouksia ja suosittuja yllätysämpäreitä tuotelahjoineen. Tokmanni huolehtii turvallisesta asiointikokemuksesta totutusti myös myymäläavajaisissaan.

Nummelan Tokmannin asiakkaat huomaavat uudistuksista ensimmäisten joukossa uusitun hyllyjärjestyksen, jonka ansiosta myymälän kattava tuotetarjonta on aiempaa paremmin esillä. Asiakaskokemuksen kohentamiseksi myymälässä on uudistettu myös esimerkiksi ikkunateippauksia ja opasteita Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukaisesti.

Energiatehokkuuteen myymälässä on panostettu esimerkiksi korvaamalla perinteinen valaistus energiaa säästävällä led-tekniikalla. Jatkossa myymälässä on myös asiakkaiden käyttöön tarkoitettu pienelektroniikkaromun kierrätyspiste.

Myyntipinta-alaa Nummelan Tokmannilla on yhtä paljon kuin aiemmin, noin 3 100 neliömetriä. Myymälästä löytyy jatkossakin esimerkiksi Tokmannin verkkokaupan noutopiste ja Postin pakettiautomaatti. Lisäksi myymälän yhteydessä palvelee tuttuun tapaan monipuolinen puutarhamyymälä.

Juuri sopivasti ennen kiireistä joulukauppaa valmistuneet uudistukset ovat erittäin tervetulleita, Tokmannin myynti- ja markkinointijohtaja Mathias Kivikoski kertoo.

– Nummelan Tokmannilla tehtyjen uudistusten myötä ostaminen on monin tavoin aiempaa miellyttävämpää. Myymälän kohentuneen yleisilmeen ohella olemme erityisen iloisia uusitusta hyllyjärjestyksestä, sillä sen ansiosta asiakkaamme löytävät etsimänsä tuotteet aiempaa helpommin. Myös erityisesti ajankohtaiset tuotteet, kuten juuri nyt esimerkiksi joululahjat ja muut jouluun liittyvät tuotteet, ovat entistä näkyvämmin esillä.

Tokmanni työllistää Nummelan myymälässään noin 15 kaupan alan ammattilaista. Asiakkaita myymälässä palvellaan myymäläpäällikkö Mari Heinosen johdolla arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–20 sekä sunnuntaisin klo 10–19. Myymälän osoite on Kyöstinpolku 6, 03100 Nummela.

Nummelan Tokmanni on palvellut asiakkaitaan normaalisti syksyllä tehtyjen uudistustöiden aikana.

Turvallisuudesta huolehditaan myös avajaisissa

Tokmanni kiinnittää erityistä huomiota turvalliseen asiointikokemukseen myös myymäläavajaisissaan. Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuudesta huolehditaan Tokmannilla esimerkiksi kassoille asennetuilla pisarasuojilla, tarjoamalla käsidesiä myymälävierailun ajaksi sekä muistuttamalla turvaväleistä julistein ja kuulutuksin. Lisäksi henkilökuntaa on ohjeistettu käyttämään suojamaskeja. Avajaisruuhkien välttämiseksi asiakkaiden määrää Nummelan Tokmannilla rajoitetaan tarvittaessa.

Myymälän avajaistarjoukset ovat voimassa neljä päivää, torstaista sunnuntaihin 19.11.–22.11.2020. Jonoja välttääkseen Tokmanni jakaa maankuuluihin yllätysämpäreihinsä oikeuttavia ämpärilipukkeita Nummelan Tokmannin 500 ensimmäiselle maksavalle asiakkaalle. Lipukkeita vastaan asiakkaat voivat noutaa tuotelahjoja sisältävät yllätysämpärinsä myymälän pihalta avajaispäivänä turvallisesti ilman jonoja. Tuotelahjojen lisäksi kahteen ämpäriin on piilotettu 50 euron lahjakortti Tokmannille.

Mathias Kivikoski
myynti- ja markkinointijohtaja

mathias.kivikoski(at)tokmanni.fi

Harri Koponen
kauppapaikka- ja konseptijohtaja

harri.koponen(at)tokmanni.fi

Puhelun hinta 020 7 -alkuiseen yritysnumeroon kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta soitettaessa on 0,0835 €/min + 0,1669 €/min (sis. alv. 24 %). Ulkomailta soitettaessa veloitetaan ulkomaanpuhelumaksu.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 700 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2019 Tokmannin liikevaihto oli 944,3 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.