Tokmanni avaa uudistetut myymälät Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä

Kauppaketju Tokmanni avaa uudistetut myymälät avajaistarjousten ja yllätysämpäreiden kera Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä torstaina 9.3.2017 klo 8.00.

Myymälät on uudistettu vastaamaan Tokmannin uusinta myymäläkonseptia. Samassa yhteydessä tuotevalikoimia on täsmennetty sekä tuotteiden ja tuoteryhmien sijoittelua ryhmitelty uudelleen asiointikokemuksen parantamiseksi.

Myymälät tarjoavat monipuolisen valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Molemmissa myymälöissä on jatkossakin esimerkiksi Veikkauksen peli- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste, laaja työkaluvalikoima sekä erillinen puutarhamyymälä.

– Uuden konseptin mukaisesti esimerkiksi tuoteryhmät on sijoiteltu teemoittain niin, että ne muodostavat selkeitä kokonaisuuksia ja helpottavat asiakkaita löytämään etsimänsä. Samalla esimerkiksi ajankohtaiset sesonkituotteemme ovat aiempaa paremmin esillä, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uudistetut myymälät ovat täynnä avajaistarjouksia. Tokmannille tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä yllätysämpäreitä jaetaan 500 kappaletta, joista kahdessa on 50 euron lahjakortti Tokmannille.

Turun Länsikeskuksen osoitteessa Viilarinkatu 8, 20320 Turku sijaitseva Tokmanni palvelee asiakkaitaan arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18. Kaarinan Piispanristin osoitteessa Jännekatu 4, 20760 Piispanristi sijaitseva Tokmanni on avoinna arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18.

Tokmannilla on myymäläavajaisten täyteinen vuosi 2017

Turun Länsikeskuksen ja Kaarinan Piispanristin myymälöiden kanssa samaan aikaan 9.3.2017 Tokmanni avaa uuden myymälän Närpiössä. Uusien Tokmannien avajaisia vietetään tänä vuonna ainakin yhdellätoista paikkakunnalla: Närpiön lisäksi Kotkassa, Haapajärvellä, Ylöjärvellä, Parkanossa, Helsingissä, Haukiputaalla, Oulussa, Keuruulla, Lapualla ja Tampereella.1) Näistä kahdella paikkakunnalla, Kotkassa ja Ylöjärvellä, Tokmanni muuttaa uusiin liiketiloihin.

1) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen