Tokmanni avaa verkkokaupan

Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni Oy laajentaa palvelutarjontaansa ja avaa verkkokaupan marraskuun aikana. Uusi TokNet-verkkokauppa tarjoaa kuluttajille uuden ostoskanavan tokmannimaiseen tyyliin varustettuna monipuolisella valikoimalla ja edullisilla hinnoilla.

TokNet-verkkokaupan myötä Tokmannin rooli hintatietoisten kuluttajien monipuolisena ja asiantuntevana ostospaikkana kasvaa entisestään, kun kuluttajille avautuu mahdollisuus edullisten ostosten tekoon vuorokauden ympäri jo nykyisen 142 myymälän verkoston lisäksi.

- Verkkokaupan avulla voimme laajentaa palveluamme ja tuoda kuluttajille kokonaan uuden ajasta ja paikasta riippumattoman ostoskanavan, Tokmanni Oy:n kehitysjohtaja Erki Milistver sanoo.

TokNet-verkkokauppa tulee tarjoamaan laajan ja jatkuvasti uudistuvan kattauksen erityisesti verkkoasiakkaita kiinnostavia tuotteita muun muassa vapaa-ajan, kodinelektroniikan ja työkalujen tuoteryhmistä. Tokmannille tyypillisesti myös erilaiset kodin tuotteet kuten keittiövälineet, siivoustarvikkeet ja kodintekstiilit tulevat olemaan vahvasti esillä. Tuotevalikoima tulee laajenemaan voimakkaasti myös jatkossa.

- Tokmannin myymälöissä käy vuosittain yli 50 miljoonaa asiakasta. Analysoimalla sitä tietoa, mitä asiakkaat meiltä jo nykyisin ostavat, olemme kooneet verkkokauppaan kattavan perusvalikoiman Tokmannin myymälävalikoimasta, Milistver sanoo.

TokNet-verkkokaupan toimitustavat ovat monipuoliset, sillä asiakas voi valita ostostensa toimitustavaksi perinteisen postitoimituksen sijaan myös ilmaisen myymälänoudon Tokmanni-konsernin noin 60 noutomyymälästä. Myös TokNetin toimitusvarmuus on huippuluokkaa, sillä kaikki tarjolla olevat tuotteet ovat heti saatavilla konsernin keskusvarastossa. Verkkokaupassa voi maksaa verkkopankkimaksulla, yleisimmillä maksukorteilla, laskulla sekä erämaksulla.

TokNet-verkkokauppaan liittyviä asioita voi hoitaa kätevästi TokNetin omassa asiakaspalvelussa joko puhelimitse, sähköpostitse tai verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta. Lisäksi konsernin myymäläverkosto toimii verkkokaupan asiakaspalvelun tukena.

Tokmannin Mäntsälässä sijaitsevasta hallinto- ja logistiikkakeskuksesta käsin toimiva TokNet-verkkokauppa avataan osoitteeseen www.toknet.fi. Verkkokauppaostoksille pääsee kätevästi myös Tokmanni-konserniin kuuluvien myymäläketjujen kotisivuilta.

LISÄTIETOJA TIEDOTUSVÄLINEILLE:
Erki Milistver, kehitysjohtaja